Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) از شهادت 7 مدافع سلامت در طول مقابله با همه گیری کرونا در این دانشگاه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج)، مراسم گرامیداشت روز پرستار صبح امروز در این دانشگاه با حضور سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران و حسن ابوالقاسمی رئیس دانشگاه و جمعی از پرستاران و اعضای کادر درمان این بیمارستان در مرکز همایش‌های صدرا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در این مراسم اظهار داشت: حضرت زینب سلام علی‌ها پرستاری در صحنه کربلا بودند. شهادت در کربلا مسکوت نماند و به دنیا مخابره شد، ایشان بانوی عالمه و دانشمندی در زمان خودشان بودند. این شیر زن کربلا یار و یاور ائمه اطهار ع بودند و چه شایسته است که روز پرستار به نام ایشان مزین و نامگذاری شده است. در این بیمارستان به تبع از حضرت زینب شاهد فداکاری پرستاران بودیم که به تاسی از ایشان بود.
دکتر حسن ابوالقاسمی ادامه داد: در دو سال گذشته دیدیم که چه فداکاری‌هایی توسط این پرستاران و پیراپزشکان صورت گرفت و منجر به شهادت 7 شهید در این بیمارستان شد و این‌ها در بخش‌های مختلف بیمارستان خدمت رسانی می‌کردند.
وی با اشاره به 16 آذر روز دانشجو گفت: این روز در تاریخ انقلاب اسلامی بسیار مهم است، برای اینکه بنیان ظلم و ستم در زمان پهلوی گذاشته شد و دیدیم که در کودتای 28 مرداد با کمک غربی‌ها دولت ملی ما را سرنگون کردند و پس از آن بود که جنبش دانشجویی ضد ظلم شکل گرفت.
 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدافع سلامت بقیه الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری

 محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه بیمارستان سلامت گفت: بهره برداری فاز‌های مختلف بیمارستان نیازمند زیرساخت‌های استاندارد می‌باشد که پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است.
 
وی ادامه داد: عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات HIS به پایان رسیده است که در آینده‌ای نزدیک فاز اول افتتاح و بهره برداری خواهد شد.
 
وی افزود:این بیمارستان دارای بخش کلینیک‌های تخصصی، اورژانس، اتاق عمل، LDR و بستری می‌باشد که در فاز اول بخشی از آن به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی عنوان کرد: بیمارستان سلامت سیب و سوران ۳۲ تخت مصوب شده است که فاز اول بیمارستان سلامت آماده بهره برداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنند