Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخش جراحی عمومی زنان بیمارستان تامین اجتماعی شهر همدان به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مدیر درمان بیمارستان تامین اجتماعی همدان در این آیین افزود: بخش جراحی عمومی زنان این بیمارستان با ۷۰۰ متر زیر بنا با ظرفیت ۲۴ تخت و هزینه کرد ۲ میلیارد تومان راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن عروتی موثق اضافه کرد: این بخش با عنوان «وی.آی.پی.۳» با تجهیزات پزشکی به روز و مدرن گشایش یافت و از امروز بیمار می پذیرد.

وی اظهار داشت: پرستار حاوی کلمات پُرمعنا و معنوی از جمله ایثار، عطوفت، مهربانی، صبر، تلاش شبانه روزی و سختکوشی است.

عروتی موثق افزود: با وجود بحران های مختلف در طی ۴۲ سال گذشته از جمله جنگ تحمیلی و شیوع ویروس کرونا اما مجموعه کادر درمان و سلامت در تمامی این بحران ها سربلند بودند.

وی یادآوری کرد: افراد، اقشار و گروه های مختلف در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند که در این بین کادر درمان و پرستاران در خط مقدم در اورژانس صحرایی و بیمارستان هایی صحرایی حتی در پشت جبهه در بیمارستان های سطح شهر خدمات امدادی ارائه می کردند.

مدیر درمان بیمارستان تامین اجتماعی همدان بیان کرد: پرستاران در کنار مجروحان در زیر بمباران رژیم بعثی به بیماران روحیه داده و اقدام به انجام کارهای درمانی می کردند.

عروتی موثق افزود: هنگامی که شهر خالی از سکونت شده و افراد به روستاها و دیگر مناطق پناه برده بودند ولی کادر درمان و پرستاران  به دور از خانه و خانواده در خط مقدم جبهه کار درمانی را انجام می دادند.

وی اضافه کرد: در جریان شیوع کرونا نیز با وجود اپیدمی این ویروس و درگیر شدن کل جهان و ایران، کادر درمان و پرستاران از نخستین روزهای شیوع بیماری در جهت مقابله با این ویروس اعلام آمادگی کردند.

مدیر درمان بیمارستان تامین اجتماعی همدان گفت: ۱۲ هزار بیمار کرونایی در بیمارستان تامین اجتماعی همدان و غرضی ملایر تاکنون بستری شدند همچنین ۶۵۰ تن از همکاران ما در این بیمارستان ها به این ویروس مبتلا و از چرخه خدمت رسانی خارج شدند.

عروتی موثق با بیان اینکه در پیک پنجم شیوع کرونا ۱۸۷ بیمار در بیمارستان های تامین اجتماعی استان بستری شدند افزود: در زمینه خرید تجهیزات پزشکی از جمله اکسیژن ساز و  دارو اقدامات خوبی از سوی تامین اجتماعی همدان صورت گرفته است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان تامین اجتماعی همدان جراحی عمومی مدیر درمان بیمارستان تامین اجتماعی همدان بیمارستان تامین اجتماعی همدان کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد

فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین در مراسمی با حضور مهدی صباغی شهردار قزوین و علی فرمانی رئیس شورای شهر افتتاح و بهره‌برداری رسمی از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی در این شهر آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، مراسم افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک‌خان تا بلوار شهیدباهنر و بهره‌برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ به مناسبت هفته ملی شوراها و با حضور مدیران کشوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، فرماندهان لشکری و انتظامی، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهری قزوین، برگزار شد.

در این مراسم فاز سوم کمربندی نسیم شمال با حضور خانواده و به دست فرزند آتش‌نشان شهید محمدجواد چگینی به بهره‌برداری رسید. فاز سوم محور نسیم شمال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر با بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آب‌روها اجرا شده است.

همچنین در این مراسم ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی از جمله تاکسی، ون، مینی‌بوس و اتوبوس با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 750775

دیگر خبرها

  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • مهاجرت کادر درمان از بخش دولتی به خصوصی
  • کادر درمان از بیمارستان‌های دولتی به بخش خصوصی مهاجرت می‌کنند
  • تا کنون حدود ۵۰ هزار پیوند کلیه در ایران انجام شده است/
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود