Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@16:45:30 GMT

جدیدترین مدل های اکستنشن مژه+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۹۳۲۸

جدیدترین مدل های اکستنشن مژه+تصاویر

کاشت مژه یکی از روش های زیباتر به نظر رسیدن حالت چشمان شما است که با استفاده از آن ریمل زدن را برای همیشه فراموش خواهد کرد. اکستنشن مژه در کنار همه خطراتی که می تواند داشته باشد اگر به صورت صحیح و با چسب مرغوب بر روی چشمان شما قرار بگیرد می تواند زیبایی را به افرادی که مژه های کم پشتی دارند، برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله قصد داریم انواع کاشت مژه را بررسی کنیم و ببینیم که تفاوت آنها با یکدیگر چیست. با ما همراه شوید.

به گزارش برنا؛ انواع اکستنشن مژه و کاشت مژه عبارتند از : 1. اکستنشن مژه والیوم

اگر مژه‌های پرپشت و زیبایی ندارید بهترین راه حل برای شما استفاده از مژه های والیوم است. از انواع کاشت مژه والیوم به عنوان کاشت مژه روسی نیز یاد می شود که با استفاده از آن می توانید لذت داشتن مژه های پرپشت تر و بیشتری را، نسبت به روش کلاسیک تجربه کنید. در این سبک مژه ها بسیار نازک و به قدری سبک هستند که می‌توان چندین مژه از این نوع را روی یک مژه طبیعی قرار داد. در کاشت مژه والیوم اگر اکستنشن بر روی یک مژه طبیعی قرار بگیرد آنرا 2D و اگر سه اکستنشن بر روی یک مژه طبیعی قرار بگیرد آن را 3D می گویند. این مژه ها بسته به سلیقه فرد می تواند تا 5D نیز ادامه یابد.

نکته/ این نوع کاشت مژه برای افرادی که به طور طبیعی از مژه های کمتری برخوردار هستند و یا دچار ریزش مژه شده‌اند بسیار مناسب بوده و باعث می شود که ظاهری جذاب داشته باشند. انجام این اکستنشن معمولاً بین ۲ تا ۳ ساعت طول می کشد.

2. اکستنشن مژه نچرال

استفاده از این نوع مژه باعث می‌شود که شما در جمع دوستان خود منحصر به فرد و در عین حال طبیعی به نظر برسید. در این نوع اکستنشن، از مژه های کلاسیک استفاده می شود؛ زیرا مژه های هیبریدی بیش از حد ضخیم بوده و باعث می شوند که چشمان شما از حالت طبیعی خارج شود. در کاشت مژه طبیعی با تکیه بر این که مژه ها از حالت طبیعی خود خارج نشوند، بیشتر آنها در قسمت وسط پلک قرار می گیرند. پس اگر به دنبال ظاهری طبیعی هستید اکستنشن مژه نچرال برای چشم شما بسیار مناسب است.

3. اکستنشن مژه کلاسیک

این روش از انواع کاشت مژه برای افرادی که به دنبال اکستنشن مژه با ظاهری طبیعی هستند بسیار مناسب است، زیرا علاوه بر اینکه باعث افزایش طول مژه های شما می شود، باعث پرپشتی و ضخامت بیشتر مژه های طبیعی نیز می شود. اما با این حال ظاهری بسیار طبیعی دارد. تارهای مورد استفاده در مژه های کلاسیک از مواد مختلفی مانند موی ابریشم و یا الیاف مصنوعی ساخته می شود.

انواع کاشت مژه کلاسیک با نسبت 1.1 اعمال می شود. به عبارت دیگر برای هر مژه روی پلک شما تنها یک اکستنشن قرار میگیرد و همین امر باعث می شود که ظاهر مژه‌های شما بسیار طبیعی به نظر برسند. نگهداری از این اکستنشن به چرخه رشد طبیعی موهای شما بستگی دارد و به طور متوسط ۴ تا ۶ هفته بر روی پلک شما باقی می ماند و هر 2 یا 3 هفته یک بار احتیاج به ترمیم دارد.

4. اکستنشن مژه چشم گربه‌ای

تفاوت این نوع اکستنشن با انواع کاشت مژه عروسکی این است که مژه های بلند را در گوشه بیرونی چشم قرار می‌دهند و همین امر باعث می‌شود که چشمان شما ظاهری شبیه به چشم گربه داشته باشد. این نوع کاشت مژه برای افرادی که دارای چشمان گرد و نزدیک به هم هستند بسیار مناسب است. توصیه می‌کنیم افرادی که دارای چشم های بادومی هستند از این سبک برای پرپشت کردن مژه های خود استفاده نکنند.

5.اکستنشن مژه عروسکی

اکستنشن مژه عروسکی یکی از پرطرفدارترین نوع کاشت مژه است. در این روش از مژه های والیوم و یا هیبریدی استفاده می شود؛ به این ترتیب که مژه های بلندتر به جای اینکه در گوشه پلک قرار گیرند، در وسط پلک قرار داده می شوند. این نوع کاشت مژه برای افرادی که پلک های افتاده دارند بسیار مناسب بوده و باعث می شود که چشمان آنها درشت تر به نظر برسد.

6. اکستنشن مژه ابریشم

بسیاری از برندهای مژه های ابریشمی ادعا دارند که مژه هایی از جنس ابریشم صددرصد به مشتری ارائه می‌دهند، اما واقعیت چیز دیگری است و مژه های ابریشمی تنها الیافی شبیه به ابریشم دارند و در واقع مصنوعی محسوب می‌شوند. چراکه اگر مژه های ابریشمی از جنس ابریشم خالص ساخته شده باشند قادر به شکل گیری مژه را نخواهند داشت.

بنابراین در هنگام خرید مژه های ابریشمی تحقیق کنید که برندی که از آن خرید می کنید از چه نوع الیافی در ساخت این مژه‌ها استفاده کرده است. تنها تفاوتی که مژه های ابریشمی با دیگر مژه‌های مصنوعی دارند این است که مژه های ابریشمی دارای براقیت بیشتری نسبت به دیگر مژه‌ها هستند و به همین دلیل از نظر ظاهری کاملاً با یکدیگر متقاوت هستند. برای انواع کاشت مژه ابریشم از چسب های مخصوصی استفاده می شود که اگر خود فرد اقدام به جدا کردن آنها از پلک کند، باعث کنده شدن مژه های طبیعی خودش خواهد شد.

مراقبت های بعد از انجام کاشت مژه

* پس از انجام  انواع کاشت مژه باید تمام تلاش خود را انجام دهید که تا ۲۴ ساعت اول، آب به آنها برخوردی نداشته باشد. این امر شامل دوش گرفتن و شنا نیز می شود. دلیل آن هم این است که در ۲۴ ساعت اول چسبی که برای کاشت مژه های مصنوعی به مژه های طبیعی شما استفاده شده است هنوز در حال خشک شدن است و آب باعث می شود که شل شده و یا از بین برود.

* در ۴۸ ساعت اول از قرار گرفتن در مکان هایی که رطوبت بالایی دارند خودداری کنید. برای مثال از قرارگیری در اتاق های بخار، سنا و جکوزی خودداری کنید، چرا که رطوبت زیاد برای مژه‌های شما ضرر داشته و باعث می شود که چسب آن دیرتر خشک شود.

* یکی از مهم ترین نکاتی که در مراقبت از انواع کاشت مژه بایستی انجام دهید این است که به صورت روزانه آنها را با براش شانه کنید. مژه‌های مصنوعی ممکن است در اثر خوابیدن به پهلو و یا روی شکم، به یکدیگر گره بخورند. بنابراین بهتر است که به صورت روزانه مژه های خود را شانه بزنید تا از گره خوردن آنها بهم جلوگیری کنید. برای این کار می‌توانید براش یکی از ریمل های قدیمی خود را که از آن استفاده ای ندارید به خوبی تمیز کرده و برای شانه زدن مژه های مصنوعی خود استفاده کنید.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زیبایی رشد گربه سنا کاشت مژه مژه های مصنوعی باعث می شود اکستنشن مژه بسیار مناسب مژه طبیعی چشمان شما مژه ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان

 علیرضا مالکی رئیس بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) زاهدان گفت: از سال ۱۳۹۸ با راه اندازی بخش کاشت حلزون در این بیمارستان، تاکنون ۱۰۶ کودک ناشنوا، با کاشت حلزون شنوایی خود را به دست آورده اند.

وی ادامه داد: مناسب‌ترین سن برای شروع فرآیند کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا قبل از ۳ تا ۵ سالگی است، متاسفانه به علت عدم مراجعه، تعداد زیادی از بیماران از سن مناسب کاشت حلزون خارج شده اند.

  مالکی افزود: از والدین عزیز بیماران ناشنوا در کلّ استان می‌خواهم تا در زمان لازم و قبل از اینکه خیلی دیر شود برای شروع فرایند درمان به مرکز کاشت حلزون واقع در بیمارستان فوق تخصصی الزهراء (س) زاهدان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۶ کودک ناشنوای دیگر نیز شناسایی شده اند و در نوبت کاشت حلزون در بیمارستان تخصصی الزهرا (س) زاهدان قرار دارند.

 مالکی افزود: با حضور نیرو‌های متخصص و کادر درمانی خبره و تجهیزات به روز، در مرکز فوق تخصصی کاشت حلزون زاهدان خدمات کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا به صورت رایگان انجام می‌شود و بیمار نیازی به انجام مسافرت درمانی و صرف هزینه‌های زیاد ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آشنایی با روش‌های بدون جراحی کاشت موی طبیعی
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم
  • بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال