Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@01:57:00 GMT

تابلوی تعویض هم مانع رویای بزرگ دو لیورپولی نشد

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۹۴۱۶

تابلوی تعویض هم مانع رویای بزرگ دو لیورپولی نشد

چیزی نمانده بود تا رویای دو بازیکن محصول آکادمی باشگاه لیورپول برای بازی در لیگ قهرمانان به خاطر تابلوی تعویض مشکل دار، از بین برود.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در حالی برابر میلان در سن سیرو به میدان رفت که بازی برایش تشریفاتی بود و به همین دلیل یورگن کلوپ به چند بازیکن اصلی خود استراحت داد و چندین بازیکن تیم دوم و نیز جوانان باشگاه را با تیم به ایتالیا برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی برای میلان اما حساس بود ولی در نهایت در خانه 1-2 شکست خورد. محمد صلاح و دیووک اوریگی گل های لیورپول را زدند تا همین برتری باعث صعود اتلتیکو به یک هشتم نهایی شود.

در میان جوانان لیورپول دو بازیکن فرصت این را پیدا کردند تا برای ثانیه هایی هم که شده در میدان حاضر شوند.

 

 

 

 

مکس وولتمن و جیمز نوریس دو بازیکنی که از خردسالی در hکادمی لیورپول حاضر هستند و محصول باشگاه محسوب می شوند، در دقایق پایانی وارد زمین شدند. نکته جالب اینکه در هنگام ورود این دو بازیکن، تابلوی تعویض مشکل داشت ولی کلوپ اصرار کرد تا هر طور شده این دو بازیکن ج,ان به زمین بروند. اتفاق که رخ داد. داور بازی هم دو دقیقه بیشتر محاسبه کرد و به این ترتیب هر دو بازیکن این فرصت را پیدا کردند تا یک بار لمس توپ داشته باشند.

 

 

 

 

 

وولتمن فصل جاری برای تیم دوم لیورپول بازی می کند و در 14 بازی توانسته سه گل بزند. او دو سال پیش نیز برای تیم زیر 18 ساله های لیورپول توانسته بود 13 گل بزند.

 

 

 

 

بر خلاف او اما نوریس که یک مدافع چپ است، دو سال پیش در بازی جام اتحادیه بین لیورپول و استون ویلا که تیم اول قرمزها به دلیل حضور در جام باشگاه های جهان نمی توانست در زمین حاضر باشد، در ترکیب تیم جوانان قرار گرفت و در شکست 5-0 از ویلا به میدان هم رفت. او فصل جاری 12 بازی برای تیم دوم لیورپول انجام داده است.

 

 

آث میلان لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان لیورپول دو بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۹۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است

سرمربی لیورپول به درگیری با محمد صلاح واکنش نشان داد. 

طرفداری | لیورپول در حالی مقابل وست هم به تساوی 2-2 رسید که جنجالی ترین صحنه بازی، خارج از مستطیل سبز رقم خورد. محمد صلاح و یورگن کلوپ هنگامی که این بازیکن مصری می خواست وارد زمین شود، با یکدیگر دچار درگیری لفظی شدند. 

یورگن کلوپ در مصاحبه پس از بازی در مورد این درگیری صحبت کرد. 

- می توانید بگویید چه اتفاقی افتاد؟

نه. ما در رختکن در مورد این موضوع حرف زدیم و این قضیه برای من تمام شده است. همین، تمام شد. 

بیشتر ببینید: 

دعوا و درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ در بازی لیورپول و وست هم / عکس

فیلم درگیری محمد صلاح و یورگن کلوپ 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد | تیمی با این عظمت نباید اینگونه غافلگیر شود
  • تعویض ششم اوسمار کاملا بی نتیجه بود!
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم