Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور از ساعت ۱۵ امروز در شهرهای مختلف برگزار شد که با ادامه روند بدون نوسان قشقایی شیراز همراه بود.

صدرنشین فعلی رقابت‌های لیگ دسته اول میزبان ویستا توربین بود که توانست با دو گل از سد میهمان خود بگذرد تا با ۱۹ امتیاز هم امتیاز با ملوان شده اما به لطف تفاضل گل بهتر در صدر قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملوان بندر انزلی نیز میزبان مس کرمان بود. تساوی یک - یک دو تیم در حالی رقم خورد که در ابتدای بازی حضور تماشاگران باعث ایجاد وقفه در شروع آن شد.

آرمان گهر نیز دو بر یک خیبر خرم آباد را دو بر یک شکست داد تا به رتبه سوم جدول صعود کند.

ماشین سازی تبریز نیز پس از هفته‌ها ناکامی توانست مقابل شمس آذر قزوین با نتیجه دو - دو مساوی کند تا به دومین امتیاز خود برسد اما همچنان در قعر جدول جا خوش کند.

نتایج دیدارهای امروز هفته نهم لیگ دسته اول به شرح زیر است:

* قشقایی شیراز ۲ - ویستا توربین صفر

* رایکا بابل یک - استقلال خوزستان ۲

* ملوان بندر انزلی یک - مس کرمان یک

* شهرداری همدان یک - شهرداری آستارا یک

* ماشین سازی تبریز ۲ - شمس آذر قزوین ۲

سایپا صفر - پارس جنوبی جم صفر

* آرمان گهر ۲ - خیبر خرم آباد یک

* استقلال ملاثانی صفر - خوشه طلایی ساوه یک

* شاهین شهرداری بوشهر صفر - مس شهر بابک صفر

کد خبر 5371005

منبع: مهر

کلیدواژه: ملوان بندر انزلی ماشین سازی تبریز تیم فوتبال قشقایی شیراز تیم فوتبال خیبر خرم آباد لیگ دسته اول فوتبال فوتبال دربی 97 تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال هندبال لیگ کشتی تکواندو باشگاه پرسپولیس کمیسیون ورزشکاران مسابقات قهرمانی جهان مهدی طارمی کشتی فرنگی هندبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی درویشی امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به نقش‌برجسته و بی‌بدیل خبرنگاران و رسانه‌ها در دنیا، اظهار داشت: امروز سلاح جنگ، رسانه‌ها هستند، رسانه می‌تواند نقش خط مقدم افسر جهاد تبیین باشد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی و ادراکی دشمنان علیه کشور و نقش رسانه‌ها در مبارزه با دشمنان دراین‌رابطه، عنوان کرد: امروز افکار عمومی دست رسانه‌ها است، رسانه می‌تواند در فرهنگ‌سازی، توسعه، ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی و … مؤثر باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی در استان، گفت: تقدیر از معلمان نمونه و گفتمان‌سازی تجلیل از معلمان یکی از برنامه‌های این هفته در استان به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام درویشی با اشاره به اینکه تحقق هر امر و ارزشی بستگی به همت معلمان، استادان و … دارد، تأکید کرد: مبارزه با دشمن در عرصه فرهنگی و جهاد تبیین بدون معلمان قابل‌انجام نیست.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکا و همچنین تظاهرات دانشجویان آمریکا علیه این جنایت‌ها و با تأکید بر زیر سوال رفتن تفکر و دموکراسی غربی در این راستا، عنوان کرد: این اتفاقات باید توسط رسانه‌ها تجزیه‌وتحلیل شود.

کد خبر 6090402

دیگر خبرها

  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند