Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که قرار است مسابقه هفته نُهم لیگ برتر بین تیم‌های پیکان تهران و استقلال فردا در ورزشگاه پاس قوامین(دستگردی) برگزار شود، در فاصله ۲۴ ساعت قبل از این بازی یک دیدار لیگ دسته اول در این استادیوم انجام شد.

تیم‌های سایپا تهران و پارس جنوبی جم از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که بلافاصله پس از پایان این بازی، مسؤولان این مجموعه ورزشی نسبت به ترمیم چمن اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمین چمن ورزشگاه پاس قوامین که سال گذشته مورد انتقاد بود، حالا در فاصله ۲۴ ساعت باید میزبان دو مسابقه لیگ یکی و لیگ برتری باشد و به همین منظور مسؤولان این استادیوم در تلاش برای ترمیم زمین چمن بازی تا شروع دیدار پیکان و استقلال هستند.

حدود ۱۰ نفر از عوامل اجرایی ورزشگاه پاس قوامین پس از سوت پایان دیدار لیگ یکی سایپا و پارس جنوبی، وارد زمین شدند و نسبت به ترمیم و رنگ‌آمیزی زمین چمن اقدام کردند.

251 251

کد خبر 1580896

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه پیکان لیگ برتر بیست و یکم ورزشگاه پاس قوامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد

تیم فوتسال تایلند توانست با برد برابر تاجیکستان، برای سومین بار به فینال جام ملت‌های آسیا برسد.

به گزارش ایسنا، در نخستین دیدار نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴، تایلند میزبان به مصاف تاجیکستان رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۵  (در مجموع ۹ بر ۸) در ضربات پنالتی به پیروزی برسد و برای سومین بار به فینال جام ملت‌های آسیا برسد و منتظر برنده دیدار ایران و ازبکستان در دیگر دیدار نیمه‌نهایی باشد. این دیدار در پایان وقت‌های اضافه با تساوی ۳ بر ۳ پایان یافت.

در نیمه نخست تاجیکستان توانست با نتیجه ۲ بر یک پیروز شود و در همان ابتدای نیمه دوم بود که تاجیک‌ها گل سوم را هم به ثمر رساندند. تایلند بلافاصله وقت استراحت گرفت و بعد از وقت استراحت توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. این پایان کار نبود و در فاصله سه دقیقه به پایان بازی و در حالی که میزبان رو به بازی پاورپلی (۵ نفره) آورده بود، تایلند توانست به گل تساوی برسد و مانع شگفتی‌سازی تاجیک‌ها شود. در ادامه بازی گلی نداشت تا کار به وقت اضافه کشیده شود.

در دو وقت اضافه ۵ دقیقه‌ای دو تیم از باز کردن دروازه یکدیگر عاجز بودند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی، این تایلند بود که توانست با برتری ۶ بر ۵ حریفش را شکست دهد و به فینال برسد.

پس از سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ این سومین بار است که تایلند به فینال جام ملت‌های آسیا راه می‌یابد. این تیم در دو فینال گذشته‌اش نتوانسته به پیروزی برسد و این بار در خانه این شانس را دارد که به جام قهرمانی دست پیدا کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!