Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@21:23:46 GMT

بایناما با کاروان گل‌گهر در راه مشهد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۷۹۸۹۶

کاروان تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان عصر امروز عازم مشهد شد تا مهیای انجام دیدار عصر جمعه شود.

به گزارش "ورزش سه" پس از پیروزی روحیه‌بخش و پرگل مقابل سپاهان اصفهان، حالا شاگردان امیر قلعه‌نویی با 16 امتیاز صدرنشین جدول لیگ هستند و آن‌ها برای حفظ این صدرنشینی در هفته نهم باید در مشهد مقابل تیم بحران‌زده و قعرجدولی شهر خودرو خراسان به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برخلاف روند مثبت گل‌گهر، شهر خودرو در این فصل تنها 2 امتیاز از 24 امتیاز ممکن را به دست آورده و شاید این عملکرد، باعث آسوده خیالی گل‌گهری‌ها از کسب 3 امتیاز دیدار بیرون از خانه شده باشد؛ هر چند که اکبر میثاقیان در بازی‌های حساس و بزرگ نشان داده که می‌تواند مقابل مدعیان نمایش‌های خوبی داشته باشد و کارنامه موفقی مقابل تیم‌های بزرگ دارد.


،
با این‌حال برای انجام مصاف عصر جمعه گل‌گهر و شهر خودرو، شاگردان امیر قلعه‌نویی امروز با پرواز اختصاصی وارش به مشهد سفر کردند تا دو روز زودتر در این شهر اسکان پیدا کنند و مهیای انجام بازی حساس هفته نهم شوند.

 

اریک بایناما مهاجم گابنی گل‌گهر که در روزهای گذشته حاشیه‌های فراوانی درباره او ایجاد شده بود و هنوز سرنوشت پرونده انضباطی شکل گرفته درباره‌اش مشخص نیست هم در جمع اعضای کاروان گل‌گهر حضور دارد تا در صورت صلاحدید قلعه‌نویی در مشهد مقابل شهر خودرو به میدان برود.

 

گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گل گهرسیرجان شهر خودرو گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند

سید علی میرقاسم پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اعزام پنج هزار زائر برای عمره مفرده به سرزمین وحی از دوم اردیبهشت در کشور آغاز شده که از این تعداد یک کاروان ۸۵ نفره تلفیقی شیعه و سنی از استان گلستان اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این زائران از فرودگاه بین المللی ساری حرکت خواهند کرد، افزود: تاریخ اعزام این کاروان ۱۰ اردیبهشت است.

مدیر حج و زیارت گلستان گفت: امسال پنج هزار گلستانی در قالب ۳۹ کاروان برای مناسک حج تمتع به سرزمین وحی مشرف می‌شوند که از این تعداد ۳۵ کاروان تسنن و چهار کاروان تشیع هستند.

وی با بیان اینکه زائران گلستانی از ۱۲ تا ۱۸ خرداد اعزام خواهند شد، افزود: تمامی کاروان‌های گلستان مدینه بعد هستند.

میرقاسم پور اظهار کرد: ۱۲ اردیبهشت همایش آموزش زائران شرق استان در گنبد با حضور نماینده ولی فقیه در حج و زیارت و مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در اعزام کاروان‌های امسال جوان‌ترین زائر نوجوان ۱۶ ساله از آق قلا و مسن‌ترین آن فردی ۱۰۲ ساله از گنبد کاووس است.

مدیر حج و زیارت گلستان گفت: با توجه به تصمیم مسؤولان حج و زیارت و فرودگاه استان امسال مراسم بدرقه و استقبال زائران در فرودگاه انجام نمی‌شود که این کار جهت رفاه زائران انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اتوبوس‌هایی را برای زائران در نظر گرفتیم که چه در زمان رفت و چه در زمان برگشت کار حمل و نقل آنها را از مسیر ابتدای شهر تا فرودگاه انجام خواهد داد.

کد خبر 6090498

دیگر خبرها

  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • کاروانسرای تاریخی شرکت نفت ارومیه ساماندهی می شود
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه