Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بر لزوم فرهنگ‌سازی استفاده از مشاوره‌های روانشناسی در بین خانواده‌ها با استفاده از ظرفیّت رسانه‌ها و فضای مجازی تأکید کرد. خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در جلسه سازماندهی و توسعه کمی و کیفی مراکز مشاوره با تبیین اهمیّت و نقش مشاوره‌های خانواده در کاهش اختلافات خانوادگی و طلاق، بر لزوم فرهنگ‌سازی استفاده از مشاوره‌های روانشناسی در بین خانواده‌ها با استفاده از ظرفیّت رسانه‌ها و فضای مجازی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بیشتر بخوانید: مراکز مشاوره خانواده نیز در زمره طلایه داران صلح و سازش هستند رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه با یادآوری اینکه مشاوره‌های خانواده می‌توانند، نقش ممتازی در کاهش اختلافات خانوادگی و ایجاد تفاهم مابین زوجین و روحیّه گذشت در بین آن‌ها را تقویت کنند، گفت: بر همین مبنا باید خدمات روانشناسی و مشاوره در جامعه در سطح قابل قبولی اطلاع رسانی شده و آگاهی‌دهی لازم انجام پذیرد و خدمات به سمت و سویی برود که مردم برای مراجعه به مراکز مشاوره‌ای بیش از پیش راغب شوند.

در ابتدای این جلسه، جلال آفاقی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل به ارائه گزارشی از عملکرد مراکز مشاوره در پرونده‌های طلاق مطروحه در دادگستری استان اردبیل پرداخت و در ادامه نیز اعضای حاضر به بحث و تبادل نظر در مورد دستور کار جلسه پرداختند.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری اردبیل اختلافات خانوادگی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری اردبیل اختلافات خانوادگی دادگستری استان اردبیل مراکز مشاوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۷۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، کارگاه‌های آموزشی با عنوان «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود.

 این کارگاه‌ها با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» در بوستان بهشت مادران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با هدف اهمیت و لزوم مشاور برای همه، مشاوره‌های انفرادی و گروهی برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی و تست هوش کودکان از جمله مشاوره‌های انفرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی بررسی خواهد شد.

علاقمندان برای بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل