Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری قم با اشاره به تعاملات مشترک دستگاه قضایی و شورای شهر قم گفت: بر اساس مصوبه اخیر، ایجاد دو مرکز ملاقات طفل مشترک در مناطق هدف در دستور کار شورای شهر قرار گرفته است. خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین علی مظفری رئیس کل دادگستری قم با اشاره به جایگاه قانونی و ظرفیت شورا‌های شهر و روستا گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی در خصوص نحوه تعاملات دستگاه قضایی با شورا‌های شهر و روستا، این موضوع در دستور کار کارگروه‌های مشترک قرار گرفت و در جلسات تخصصی موارد پیشگیرانه مورد بحث و بررسی قرار گرفته‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری قم خاطرنشان کرد: با توجه به تصریح اسناد بالادستی و قوانین ناظر بر عملکرد شورا‌ها و شهرداری‌ها و همچنین توافقات صورت گرفته، حسب مورد نماینده‌ای از دستگاه قضایی، در کمیسیون‌های شورای شهر حضور دارد تا رویکرد پیشگیرانه و پیوست ایمنی، امنیتی و فرهنگی در لوایح لحاظ شود.

وی اظهار کرد: معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری موظف شده‌است تا در راستای ارتقاء آگاهی‌های کارکنان شورا‌ها و شهرداری‌ها، کارگاه‌های آموزشی و تخصصی را تعریف و با قید فوریت برگزار کند.

رئیس کل دادگستری استان قم با اشاره به ظرفیت شهرداری‌ها در امر ارتقاء فرهنگ عمومی، بر لزوم ارتقاء فرهنگ بهره‌مندی از مشاور در مباحث تحکیم خانواده و پیشگیری از طلاق تأکید کرد و گفت: بر اساس مصوبات مشترک دستگاه قضایی با شورای شهر یک برنامه راهبردی برای استان قم تعریف شده است و انتظار می‌رود با اجرای آن گام‌های مهمی در خصوص کاهش ورودی پرونده‌های مرتبط با اختلافات خانوادگی به دستگاه قضایی برداشته شود.   بیشتر بخوانید: تاکید رئیس دادگستری میبد مبنی بر اولویت دادن به تصویب طرح جدید جامع شهری وی، تجهیز و گسترش مراکز ملاقات طفل مشترک را از دیگر توافقات فی ما بین دستگاه قضایی و شورای شهر قم خواند و گفت: بر اساس مصوبه اخیر، ایجاد دو مرکز ملاقات طفل مشترک در مناطق هدف در دستور کار شورای شهر قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مظفری برنامه‌ریزی و اقدام به‌منظور پیشگیری از گسترش مناطق حاشیه‌نشین و مناطق دارای بافت فرسوده، کاهش تصادفات و همچنین آسیب‌های اجتماعی مرتبط با بوستان‌ها و اماکن عمومی شهر را از دیگر موارد مطرح شده در توافقات فی ما بین برشمرد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری قم شورای شهر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری قم شورای شهر رئیس کل دادگستری دستگاه قضایی دستور کار دادگستری قم شورای شهر شورا ها بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به استان خبر داد و گفت: مرکز رادیوتراپی یاسوج تا یک‌سال دیگر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سعید جاودان سیرت، امروز_ یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دستگاه رادیوتراپی برای اولین بار وارد استان شده‌است، اظهار کرد: دستگاه رادیوتراپی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان یکی از به‌روزترین، با کیفیت‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های موجود در کشور است که اعتبار آن از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری تأمین شده‌است.

وی به نیاز مبرم مردم و ارائه خدمات مهم دستگاه رادیوتراپی، اشاره کرد و افزود: این دستگاه می‌تواند تعداد افراد مبتلا به سرطان‌هایی که با عمل جراحی بهبود پیدا نمی‌کنند را درمان کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان یاسوج گفت: یکی از مزیت‌های دیگر مرکز رادیوتراپی آن است که با توجه به تعداد زیاد جلسات رادیوتراپی بیماران، هزینه‌های گزافی در پی مراجعه به استان‌های هم‌جوار، بیمار متحمل می‌شد که با عنایت دولت و مقام عالی وزارت و نیز با پیگیری‌های صورت گرفته، این دستگاه برای ارائه خدمات به مردم شریف استان وارد شده‌است.

جاودان‌سیرت با اشاره به اینکه کلنگ ساختمان این مرکز شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور وزیر محترم بهداشت در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زمین‌زده شده است، افزود: با توجه به اینکه سازه رادیوتراپی یک سازه منحصربه‌فرد است که باید ۱۰ متر در زیرزمین ساخته شود و قطر دیوارهای سازه باید سه متر باشد، از این رو پروسه‌ای زمان بر است و امیدواریم کمتر از یک‌سال دیگر به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 748834

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز