Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال استقلال تهران ساعت ۱۶ فردا پنجشنبه به مصاف پیکان تهران در ورزشگاه دستگردی می‌رود.

فرهاد مجیدی سرمربی ابی پوشان پایتخت برای این دیدار بازیکنان زیر را به اردو فرا خوانده که به شرح زیر است: سیدحسین حسینی، علیرضا رضایی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، عارف آغاسی، روزبه چشمی، مهدی مهدی پور، سعید مهری، زبیر نیک نفس، رضا آذری، کوین یامگا، جعفر سلمانی، متین کریم زاده، امیرعالی صادقی، امیرحسین حسین زاده، سبحان خاقانی، امین قاسمی نژادف ارسلان مطهری، محمدرضا آزادی، آرمان رمضانی و رودی ژستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیست بازیکنان استقلال در حالی برای این دیدار اعلام شد که باز هم خبری از رشید مظاهری نیست تا برای ایستادن در چارچوب دروازه استقلال با حسینی و رضایی رقابت کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال رشید مظاهری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پیکان تهران رشید مظاهری فرهاد مجیدی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در یکی از دشوارترین بازی‌های باقیمانده خود در لیگ بیست و سوم، امروز در تبریز به مصاف میزبان خود تراکتور می‌رود. دیداری که از حساسیت بسیار بالایی برای آبی پوشان برخوردار است و تیم جواد نکونام برای آنکه بتواند صدر جدول رده‌بندی را حفظ کند، نیازمند پیروزی در این مسابقه سخت و دشوار است.

استقلال در این دیدار، کاپیتان و سنگربان نخست خود را به همراه ندارد. پس از جنجال‌های پیش آمده در پایان دیدار استقلال و آلومینیوم اراک که منجر به حکم کمیته انضباطی علیه سیدحسین حسینی شد، این بازیکن با اظهارات جدیدی که در پایان بازی مقابل شمس آذر انجام داد، با فعال شدن حکم محرومیت تعلیقی خود مواجه گردید و این به معنای از دست دادن دیدار مهم و حساس برابر تراکتور بود.

جواد نکونام برای بازی امروز مقابل نماینده تبریز چاره‌ای جز استفاده از محمدرضا خالدآبادی ندارد. گلر جوانی که تابستان گذشته از هوادار به استقلال پیوست ولی تاکنون در هیچ مسابقه رسمی برای تیمش به میدان نرفته است. او امروز اولین حضور با لباس استقلال را در دیدار مقابل تراکتور تجربه خواهد کرد، مسابقه‌ای حساس که می‌تواند آبی‌ها را در رتبه نخست جدول حفظ کند و یا اینکه حتی نتایج امروز منجر به از دست رفتن صدر جدول رده‌بندی برای آنها شود.

باشگاه استقلال نیز که به خوبی از اهمیت این مسابقه آگاه است، برای پوستر دیدار امروز خود برابر تراکتور، از تصویر محمدرضا خالدآبادی استفاده کرده است. گلر جوانی که فصل گذشته در هوادار خوش درخشید و باید دید که او امروز مقابل تیم قدرتمند تراکتور چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور استقلال با تساوی به رختکن رفتند
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان