Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – مظلومی در بازی‌های آسیایی تهران نیز عنوان آقای گلی را کسب کرد و ۱۹ گل ملی نیز در کارنامه خود به ثبت رساند و در سال ۱۳۵۲ کفش طلای فوتبال ایران را از آن خودش کرد.

درباره زنده یاد غلامحسین مظلومی روایت است که او در سال ۱۳۵۶ طی یک مدت سه ماهه دوباره پشت سر هم دچار پارگی مینیسک زانویش شد. گلزن پیشین استقلال که در آن سال برای تیم شهباز بازی می کرد و همزمان مدافع عنوان آقای گلی فصل قبل را نیز به یدک می کشید در بازی با سپاهان اصفهان در هفته سوم پس از برخورد با مدافع حریف دچار پارگی مینیسک زانو چپ خود شد و شدت جراحت به شکلی بود که او را از وسط زمین مستقیماً راهی بیمارستان کردند و سریعا مورد عمل جراحی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو الی سه ماه بعد مظلومی بازگشت زودتر از موعد به فوتبال داشت و در حالی که هنوز از لحاظ فیزیکی شرایط خوبی برای بازی کردن نداشت دوباره به ترکیب شهباز برگشت و نکته عجیب اینجاست که در اولین بازی که پا به میدان گذاشت به شدت از ناحیه مینیسک پای راست دچار پارگی شد و پزشکان مجبور شدند سریعاً دست به کار شده و دوباره این بار پای راست او را مورد عمل جراحی قرار دهند و همین مسئله باعث شد که مظلومی مدتها نتواند بازی کند.
او فصل قبل با ۱۹ گل زده آقای گل لیگ تخت جمشید شده بود اما در لیگ سال ۱۳۵۶ تنها سه گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد. همان سال عزیز اسپندار از ملوان حسین فرکی از پاس و محمدرضا عادلخانی از شهباز رتبه های اول تا سوم گلزنان برتر لیگ تخت جمشید را از آن خودشان کردند.
گلزن پیشینه تیم ملی و استقلال در لیگ تخت جمشید سال ۱۳۵۷ نیز موفق نبود و پس از پیروزی انقلاب برای مقطعی راهی لیگ امارات شد و یک سال را در دبی پشت‌سر گذاشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: غلامحسین مظلومی خبر ویژه غلامحسین مظلومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا یکی از مهم‌ترین بازیکنان اتلتیکو و تیم ملی اسپانیاست. او به بیماری نورالژی عصب سه‌قلو دچار شده، این بیماری در اثر آسیب تدریجی عصب سه‌قلو به وجود می‌آید. دچار شدن به آن باعث درد شدید در چشم‌ها، دندان‌ها، فک، پیشانی، بینی و چند عضو دیگر می‌شود.

این مهاجم 31 ساله میهمان پادکست ویدیویی میراویا بود و از فداکاری هایی که برای رسیدن به سطح اول فوتبال جهان انجام داده، صحبت کرد.

موراتا گفت:"برنده شدن در زندگی همه چیز نیست، شما همچنین باید برای تلاش و آمادگی‌ای که یک فرد در گذشته داشته، ارزش قائل شوید. فکر می‌کنم تجربه یادگیری خیلی مهم است، هم برای فرزندانم و هم برای دیگران."

موراتا در مورد اهمیت تسلیم نشدن در برابر چالش‌ها و همچنین پشتکار یک ورزشکار اینطور گفت:"بسیاری از افراد را دیده‌ام که بهتر از من بازی می‌کردند اما الان خبری از آن‌ها نیست. با این تفاوت که البته من علاوه بر خوش شانسی، برای رویاهایم سخت جنگیده‌ام.

من خیلی چیزها را از دست داده‌ام. مثلا عروسی‌ها یا تقریبا همه غسل ​​تعمیدهایی که در خانواده‌ام برگزار می‌شود را از دست داده‌ام اما در نهایت به رویای خود جامه عمل پوشانده‌ام و از حرفه‌ای باورنکردنی لذت برده‌ام."

او در دوران حرفه‌ای خود لحظات سختی را هم تجربه کرده است؛ مثلا در جام ملت‌های اروپای قبلی:"اتفاقات ناخوشایند زیادی را تجربه کرده‌ام. در هتل از خواب بیدار می‌شدم و فکر می‌کردم که آیا هر اتفاقی که می‌افتد واقعا ارزشش را دارد؟ اما ما جلو رفتیم و این لحظه‌ای است که من به آن افتخار می‌کنم."

چند هفته دیگر قرار است او دوباره به عنوان مهاجم مورد اعتماد لوئیس دلا فوئنته با چالش جام ملت‌های اروپا روبرو خواهد شد. این مهاجم به دلیل بیماری‌اش طی دو بازی قبلی به میدان نرفته و انتظار می‌رود برای بازی بعدی در خانه مایورکا در دسترس باشد.

دیگر خبرها

  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • وضعیت علیرضا بیرانوند از زبان پزشک معالج: او برای بازگشت به میادین آماده است!
  • شغل پاره‌وقت و پُردرآمدی که در ایران مُد شده
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم