Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – در آستانه نهمین بازی تیم پرسپولیس مقابل هوادار این تیم در فاصله یک امتیازی با صدر جدول در تلاش است تا با کسب امتیازات کامل هفته نهم لیگ برتر خودش را به صدر جدول برگرداند.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبر ورزشی، پیرامون شرایط پرسپولیس در دربی ۹۷ و بازی مقابل تیم هوادار حرف زد:

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می‌آید:

پرسپولیس با تیم رده پانزدهم جدول بازی دارد و خیلی ها معتقدند این تیم را به راحتی شکست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر شما چیست؟

این که چه اتفاقی در جریان بازی رخ می دهد تا وقتی بازی شروع نشده قابل پیش بینی نیست. ضمن اینکه جایگاه تیم هوادار معیار خوبی برای سنجیدن توان این تیم نخواهد بود. علاوه بر این، شخصا تیم هوادار را یک تیم بسیار قابل احترام می دانم که به اجرای قواعد یک تیم فوتبالی کاملا وفادار است و می‌تواند حریف سختی برای پرسپولیس باشد. معتقدم اگر به اندازه کافی هوادار را جدی نگیریم می‌تواند برای پرسپولیس دردسرساز هم بشود.

چطور؟

تیم هوادار تازه از لیگ دسته یک به لیگ برتر آمده و با توجه به نفراتی که دارد در اجرای تاکتیک های مورد نظرش تا حدی دست و پا بسته عمل می‌کند و قطعاً در نیم فصل با جذب چند بازیکن شرایطش به مراتب بهتر هم خواهد شد.

وضعیت پرسپولیس پس از دربی را چطور می دانید و اینکه به طور کلی از بازی تیم گل محمدی در دربی رضایت داشتید؟

ما در دربی بازی خوبی ندیدیم که به نظرم بیشتر مبتنی بر تفکرات حاکم بر این دو تیم بود. پرسپولیس و استقلال آمده بودند تا دست خالی زمین را ترک نکنند و در این شرایط قطعاً نمی‌توان بازی خوبی دید. هر دو تیم ایده خاصی برای ایجاد لحظه های خاص و رسیدن به گل نداشتند. به اعتقاد من فوتبال ما در چنین شرایطی نیازمند یک پوست اندازی ساختاری است.

به طور کلی روند حرکتی پرسپولیس طی سه چهار هفته اخیر را چطور ارزیابی می‌کنید؟

روند پرسپولیس خوب است ولی برای برنده بودن کافی نیست. پرسپولیس شدیداً نیازمند است که در یکی دو پست بازیکن جذب کند.

منظورتان کدام پست هاست؟

قطعاً بازیکنی باید در مرکز زمین حضور داشته باشد که خصوصیاتش نزدیک به احمد نوراللهی باشد. مثلاً اگر پرسپولیس با سیستمی بازی می کرد که سه هافبک دفاعی داشت شرایط فرق می کرد ولی حالا که پرسپولیس با دو هافبک میانی بازی میکند باید بازیکنانی را کنار هم قرار بدهد که خصوصیات شان تکمیل کننده هم باشد. در حال حاضر پرسپولیس هافبک های خیلی خوبی در خط میانی دارد اما همه آنها تقریباً شبیه به هم بازی می‌کنند و این باعث می شود پرسپولیس در خط هافبک نتواند تیم مقابلش را غافلگیر کند.

فاصله یک امتیازی پرسپولیس تا صدر تا چه اندازه قابل جبران است؟

صدر جدول برای پرسپولیس کاملا در دسترس است. البته این فصل عملکرد تیم ها با نوسان همراه بوده ولی معتقدم سه یا چهار تیم این شانس را دارند که تا انتهای فصل برای قهرمانی بجنگند.

بخت پرسپولیس برای دفاع از عنوان قهرمانی اش چقدر است؟

قطعاً پرسپولیس این شانس را دارد که بتواند قهرمانی اش را تکرار کند. البته مشکلاتی که گفتم وجود دارد که باید برطرف شود تا کادرفنی بتواند به سمت اهدافی که در سر دارد و روزهای سختی که پیش رویش است پیش برود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس دربی شهرآورد فرزاد آشوبی یحیی گل محمدی تیم هوادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی

پرسپولیس در حالی از جام حذفی کنار رفت که اشتباهات تاثیرگذار ۲ بازیکن تعویضی این تیم در دیدار شب گذشته برابر آلومینیوم اراک، مشهود بود. در واقع تعویض‌های اوسمار کاملا نتیجه برعکسی داشت و عامل حذف سرخ‌پوشان شد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام‌حذفی در حالی در ضربات پنالتی برابر آلومینیوم شکست خورد و حذف شد که قرمزها در جریان این بازی دو بار با اختلاف دو گل از حریف پیش افتادند، ولی میزبان هر دو بار کار را به تساوی کشاند و در نهایت پیروز شد.

نکته عجیب ماجرا آنجاست که پرسپولیس هر ۴ گل را از دقیقه ۸۴ به بعد دریافت کرد و نتوانست برتری خود را مقابل ایرالکو حفظ کند. جالب‌تر اینکه ۲ بازیکن سهم پررنگی در اشتباهات سرخ‌پوشان و حذف آنان داشتند.

در اواخر نیمه دوم در شرایطی که بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود قرمزها دنبال می‌شد علی نعمتی در دقیقه ۷۸ به جایی محمدخدابنده‌لو وارد بازی شد. دقیقه ۸۳ بازی نیز فرشاد فرجی جایگزین عبدالکریم حسن در سمت چپ خط دفاعی شد. عجیب‌تر آنکه یک دقیقه بعد از ورود نعمتی به بازی بازیکنان آلومینیوم اراک در شرایطی که این مدافع تعادل خود را از دست داد از فضای پشت او استفاده کردند و با ارسال توپ به محوطه جریمه و در ادامه با ضربه مهدی لیموچی به گل نخست رسیدند.

در وقت اضافی بازی در شرایطی که سرخ‌پوشان با گل‌های سینا اسدبیگی و عیسی آل‌کثیر با نتیجه ۴ بر ۲ از میزبان پیش بودند، در دقیقه ۱۱۲ بازی ایرالکو صاحب کرنر شد. شروین بزرگ در شرایطی موفق به زدن گل سوم شد که به راحتی و بدون هیچ مزاحمتی روی سر نعمتی و فرشاد فرجی موفق به گلزنی شد تا باز هم اراکی‌ها در آستانه جبران نتیجه قرار بگیرند.

۷ دقیقه بعد در شرایطی که تنها چند ثانیه تا پایان بازی باقی ‌مانده بود و سرخ‌پوشان یک قدم تا صعود به دور بعدی فاصله داشتند، لیموچی در حالی در عمق خط دفاع پرسپولیس صاحب توپ شد که فرجی با پاس عمقی رضا جبیره جا ماند و در ادامه برای باز پس‌گیری توپ اقدامی نکرد تا مهاجم آلومینیوم با پاس تماشایی نقی‌زاده در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شود و این بازیکن با یک ضربه بازی را ۴ بر ۴ به تساوی بکشاند و در ادامه پرسپولیس با شکست در ضربات پنالتی از جام حذفی کنار رود.

در واقع تعویض‌های اوسمار و کپی‌برداری او از روی دست یحیی گل‌محمدی موجب شد تا پرسپولیس بازی را برده را از دست داده و حذف شود. تعویض‌های که در زمان یحیی بارها در پرسپولیس انجام می‌شد و هر بار که سرخپوشان از حریف پیش بودند، او تعویض‌های تدافعی انجام می‌داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پرسپولیس به نیمه نهایی جام حذفی رسید پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد(+عکس)

دیگر خبرها

  • پیغام هافبک پرسپولیس با شادی گل دردناک
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!