Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال با پیروزی در بازی فردا می تواند چند آمار منفی را از کارنامه خود پاک کند

استقلال امیدوار است فردا بتواند طلسم نبردن پیکان و مجتبی حسینی را از کارنامه خود پاک کند.

به گزارش طرفداری، استقلال فردا در شرایطی در هفته نهم لیگ برتر به مصاف پیکان می رود که آبی ها فصل پیش در 2 بازی رفت و برگشت موفق نتوانستند این تیم را شکست بدهند و هر 2 بازی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مجتبی حسینی سرمربی فعلی پیکان فصل پیش در نیم فصل اول به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان با استقلال مساوی کرد و در بازی برگشت هم به عنوان سرمربی ذوب آهن این تیم را شکست داد.

علاوه بر این، استقلال 5 بازی است به نتیجه مساوی رسیده و این موضوع هم تبدیل به یک طلسم برای استقلال شده است.

استقلال با پیروزی در بازی فردا می تواند با یک تیر 3 نشان بزند، هم طلسم نبردن حسینی و پیکان را باطل کند و هم بعد از 5 مساوی به پیروزی برسد و دوباره به کورس رقابت برای قهرمانی برگردد.

 

بیشتر بخوانید:  

سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال برابر پیکان

تناقض در حرف های فرهاد مجیدی؛ نتایج استقلال را گردن داورانی که 6 امتیاز از ما گرفتند، نمی اندازم!

 

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! علی دایی: از نامگذاری گونه ماهی ناراحت نشدم/ وظیفه من آشتی دادن طارمی و اسکوچیچ نیست لیگ ایران؛ 64 بازی و 100 گل | لیگ ستارگان قطر؛ 54 بازی و 164 گل 7 دسامبر 2021، خشن ترین شب تاریخ لیگ قهرمانان اروپا پینی زهاوی: روبرت لواندوفسکی جزو 2 یا 3 مهاجم برتر تاریخ است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار بسیار مهم بین تیم‌های پرسپولیس - سپاهان و تراکتور - استقلال تهران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پیگیری می‌شود. در حال حاضر، استقلال تهران با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول قرار دارند و برای قهرمانی و همچنین کسب سهمیه آسیایی با یکدیگر رقابت دارند.

در سایر بازی‌های این هفته تیم‌های هوادار با صنعت نفت، مس رفسنجان با گل گهر، ذوب آهن با نساجی، استقلال خوزستان با ملوان و آلومینیوم با فولاد دیدار خواهند کرد.  

در نخستین بازی هفته بیست و پنجم هم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت شمس آذر قزوین ۲ - یک مهمانش پیکان را شکست داد. پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ و حسین گودرزی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای شمس آذر گلزنی کردند و تک گل پیکان را حامد پاکدل دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

در جدول استقلال با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.  

دیگر خبرها

  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • تراکتور و استقلال به دنبال مساوی بودند
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ