Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@18:26:35 GMT

گل‌محمدی: رادو اگر می‌خواست برگردد، نمی‌رفت

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۰۲۸۹

گل‌محمدی: رادو اگر می‌خواست برگردد، نمی‌رفت

سرمربی پرسپولیس می‌گوید که این اولین باری نیست که یک بازیکن از پرسپولیس جدا شده و همیشه قرمزها مشکلات زیادی دارند.

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با هوادار حضور یافت و در حالی که جلوی تابلوی تبلیغاتی قرمز رنگ حضور داشت، در خصوص مسائل داوری اظهار داشت: «بحث داوری ببینید مربیان، بازیکنان، سازمان لیگ، فدراسیون و کسانی که درگیر این مسابقات و فوتبال هستند، به نظرم باید به داوری کمک کنند و فضایی را برای داوری ایجاد کنیم که با تمرکز کامل بتوانند سوت بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار را باید انجام بدهیم چون اشتباهات داوری همیشه بوده و خواهد بود و این واکنش ماست به داوری که باید خودمان را نسبت به این مسائل بیشتر وفق بدهیم و سعی کنیم این فضا را به سمتی ببریم که داور بهتر سود بزنند. آنها هم باید به هر حال تمرکز زیادی داشته باشند، میدانیم مشکلات زیادی در بحث مالی و امکانات دارند و فشار زیادی تحمل می‌کنند اما با ایجاد آرامش می‌توانیم کمک زیادی به داوران کنیم و امیدوارم رفته رفته وضعیت داوری بهتر و بهتر بشود و این اطمینان را از طرف تیم خودم به داوران می‎دهم که فشاری به داوران برای کسب امتیاز به آنها نخواهیم آورد.


* رادو پول گرفت و جدا شد
من خودم چند بار ممانعت کردم از اینکه ایران را ترک کند اما این سری فکر کنم کاری از دست من بعید می‌دانم بربیاید اما تلاش خودم را برای برگرداندن او انجام خواهم داد. به هر حال جایگاه و شخصیت تیم برای من مهم است. این وضعیت که پول هم گرفته و رفته، باید بگویم که همه ما مشکل داریم و می‌توانستیم فسخ کنیم و برویم اما وقتی در پرسپولیس کار می‌کنیم خیلی از این مشکلات را باید به جان بخریم. برای تیمی کار می‌کنیم که 40-50 میلیون هوادار چشم به راه و عاشق دارد و باید برایشان بجنگیم و این کاری است که باید انجام بدهیم. باید جلوتر برویم تا ببینیم چطور می‌شود.

 

* درباره بازیکنان هیچ نظری نمی‌دهم
در مورد بازیکن خوب نیست در نشست خبری حرف بزنیم، هر مربی دوست دارد بهترین بازیکن ها را بیاورد و بهترین نتیجه را بگیرد. برای من همه بازیکنان از لحاظ فنی و شخصیتی یکسان هستند و برای تیم زحمت می‌کشند. بنابر تاکتیک حریف و شرایط ارنجی انتخاب می‌شود و هیچ فرقی بین بازیکنان نیست و اینکه در مورد بازیکنان نظر بدهیم فکر نمی‌کنم درست باشد.

پرسپولیس تهران بوژیدار رادوشوویچ یحیی گل محمدی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران بوژیدار رادوشوویچ یحیی گل محمدی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد

باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته است به تعهدات مالی‌اش در قبال سرمربی سابقش عمل کند.

به گزارش مشرق، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، این مربی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا مطالباتش را در سه قسط دریافت کند اما با اینکه که قسط اول از سوی پرسپولیس پرداخت شد، قسط دوم و سوم پرداخت نشده است.

بررسی‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌دهد، دیروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) موعد پرداخت قسط سوم بوده است که این کار انجام نشده است. این در حالی است که بر اساس توافق طرفین، در صورت پرداخت‌نشدن قسط سوم در زمان مشخص‌شده، گل‌محمدی می‌تواند حدود پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه دریافت کند. این یعنی اگر گل‌محمدی از پرسپولیس شکایت کند، علاوه بر پرداخت دو قسط، باید پنج میلیارد تومان هم جریمه بدهد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد
  • فیلم/ رهبر انقلاب: فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد
  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم