Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – بلافاصله پس از پایان بازی با گل گهر در سیرجان ،مقامات باشگاه استقلال نسبت به مدارک و سوابق بازیکن اهل گابن میزبان تشکیک کرده و اعتراض رسمی خود را در اختیار فدراسیون فوتبال گذاشتند تا پرونده به صورت جدی بررسی شود . البته مقامات فدراسیون مدعی‌اند نامه ارائه شده از طرف فدراسیون فوتبال گابن برای آنها ملاک قرار گرفته ولی استقلالی‌ها اسنادی را در اختیار دارند که نشان می‌دهد بازیکن مورد نظر شرایط لازم جهت حضور در رقابت‌های لیگ برتر ایران را احراز نکرده و باشگاه گل گهر سیرجان در این رابطه مرتکب تخلف شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این فقط استقلال نیست که بابت ماجرای مذکور شکایت کرده بلکه چند تیم دیگر لیگ برتری هم پای کار آمده‌اند .
پیگیری تا  آخرین لحظه

مقامات باشگاه استقلال تأکید دارند این پرونده را تا آخرین لحظه پیگیری می‌کنند و ملاک هم ،طی شدن ماجرا از طریق مجاری قانونی است به همین خاطر در انتظار صدور حکم توسط کمیته انضباطی و احیاناً کمیته استیناف هستند اما اگر احکام صادره به منزله بازنده اعلام شدن گل گهر نباشد، استقلالی‌ها پرونده را بسته شده تلقی نخواهند کرد و سراغ  مجاری دیگری برای احقاق حق مورد ادعای خود می‌روند .
مکاتبه با فیفا

اگرچه باشگاه استقلال هنوز در این مورد ویژه به صورت رسمی بیانیه صادر نکرده ولی عوامل مرتبط با ماجرا در جمع استقلالی‌ها تأکید دارد خبری از  از عقب‌نشینی نخواهد بود چون حق مسلم آبی‌ها در این رابطه(البته براساس ادعای آنها)  ضایع شده است .آنها تأکید دارند اگر لازم باشد و در صورتی که شرایط مورد نظرشان توسط فدراسیون محقق نشود، اصلاً بعید نیست مکاتبه مستقیم خود با فیفا را آغاز کنند تا از طریق فدراسیون جهانی فوتبال یا  دادگاه عالی ورزش ماجرا را به سرانجام برسانند.باشگاه استقلال تأکید دارد گل گهر از بازیکن غیر مجاز استفاده کرده و نتیجه مسابقه این تیم برابر شاگردان فرهاد مجیدی باید سه بر صفر اعلام شود .

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گل گهر استقلال استقلال خبر ویژه گل گهر باشگاه استقلال گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۰۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد

جدیدترین رای کمیته استیناف در خصوص باشگاه پرسپولیس صادر شد.

طرفداری | کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

 گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد.رأی صادره قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • هوادار جنجالی ۱۰سال محروم شد!
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • هوادار جنجالی ده سال محروم شد!
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد