Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس سرمربی قشقایی به رغم کسب پیروزی و صدرنشینی در هفته نهم لیگ یک، از نمایش شاگردانش راضی نبود.

مهدی رجب زاده عصر چهارشنبه ۱۷ آذر پس از پیروزی دو بر صفر مقابل ویستاتوربین تهران در جمع خبرنگاران گفت: توقعاتی که همه ما داشتیم برآورده نشد اما طبیعی است چون هیچ تیمی نمی تواند در تمام بازی ها عالی ظاهر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حریف هم تیم بسیار خوبی بود و فکر نمی کردم ویستاتوربین تا این حد خوب ظاهر شود. به نظر من جایگاه حریف با کیفیتش تناسبی ندارد. از تلاش بازیکنانم راضی هستم چون مطمئنم هیچ کدام از آنها در زمین کم نمی گذارند.

وی با بیان اینکه سه امتیاز این بازی بسیار مهم بود، افزود: می دانستیم تیم های مدعی با یکدیگر مسابقه دارند و امتیاز از دست می دهند و خدا را شکر می کنم که پیروز شدیم و به صدر جدول صعود کردیم. لیگ یک همیشه غیرقابل پیش بینی است و قابلیت بازیکنان است که نتایج را تعیین می کند.

رجب زاده درباره داوری مسابقه گفت: به نظر من قضاوت خوبی را شاهد بودیم. حریف به برخی صحنه ها اعتراض داشت اما به نظر من برخوردهای معمولی بود که نمی توانست پنالتی باشد. متاسفانه داوران در کشور ما بیش از حد تحت فشار هستند و برای اینکه بتوانند کارشان را به درستی انجام دهند، باید فشار را از روی آنها برداریم.

چرا بازی‌های تیم قشقایی از شبکه فارس پخش نمی‌شود

کاپیتان پیشین فجرسپاسی در ادامه به انتقاد از صدا و سیمای مرکز فارس پرداخت و گفت: نمی دانم چرا نباید بازی های تیم فوتبال قشقایی به عنوان یکی از باشگاه‌های بومی استان، پخش مستقیم داشته باشد.

او خاطرنشان کرد: قشقایی متعلق به استان فارس است و در صدر جدول مسابقات قرار دارد. فکر می کنم ما باید در کنار یکدیگر به فوتبال این شهر کمک کنیم؛ هم اکنون شش تیم از استان فارس در لیگ های کشوری حضور دارند و این یعنی فوتبال فارس رو به پیشرفت است، پس باید همه به هم کمک کنیم تا این پیشرفت با کیفیت بهتری انجام شود.

رجب‌زاده از رئیس صدا و سیمای فارس خواهش کرد که در خصوص پخش بازی های تیم قشقایی دستور لازم را صادر کنند. حق این بچه هاست که بازی هایشان دیده شود و این مساله برای آینده فوتبال فارس نیز اهمیت دارد.

این ملی پوش سابق فوتبال ایران درباره وضعیت چمن ورزشگاه حافظیه نیز گفت: ترجیح می دهم درباره این مساله صحبت نکنم چون تیمی که می خواهد موفق شود، روی هر زمینی باید بتواند نتیجه بگیرد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال قشقایی شیراز عصر چهارشنبه۱۷ آذرماه در ورزشگاه حافظیه میزبان ویستاتوربین تهران بود و با گل های دقایق ۴۳ و ۹۶ محمد عابدی و مرصاد فلاح نژاد، میهمان خود را شکست داد. با توجه به توقف ملوان در مقابل مس کرمان، قشقایی با ۱۹ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم گیلانی، صدر جدول رقابت ها را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدی رجب زاده تیم فوتبال قشقایی شیراز ورزشگاه حافظیه شیراز لیگ دسته اول فوتبال ایران استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورحمیدی تحت فشار الماس شد!

به گزارش ورزش سه، حسین پورحمیدی گلر تیم تراکتور در بازی با ذوب آهن نمایش خیره‌کننده ای در ضربات پنالتی داشت و زمینه صعود سرخپوشان تبریز به مرحله یک چهارم نهایی را فراهم کرد.

پورحمیدی در جریان بازی با ذوب آهن فشار چندانی تحمل نکرد و با توجه به اینکه نبض بازی در اختیار تراکتور بود چالش جدی تجربه نکرد و روی گل دریافتی هم مقصر نبود.

او که در هفته های اخیر با هواداران تراکتور چالش های سختی را پشت سر گذاشته بود در پایان نیمه نخست سجده شکر کرد و فشاری که تحمل می‌کرد را عیان کرد، کلین شیت در نیمه نخست فشارها را تاحدود زیادی از روی برداشت تا در ادامه بازی راحت تر به میدان برود.

به غیر گلی که اسلامی به ثمر رساند او در روند بازی شرایط خوبی را تجربه کرد و تا پایان مسابقه گلی دریافت نکرد و در ضربات پنالتی هرچه که داشت را ارائه کرد تا ستاره زمین باشد!

او در تشخیص مسیر پنالتی فوق‌العاده عمل کرد و حتی روی توپ‌هایی که به گل تبدیل شد هم مسیر درست را تشخیص داد اما شدت و دقت ضربه مانع مهار توپ شد.

پورحمیدی 3 پنالتی مهار کرد و آرامش زیادی به ضربه زننده های تراکتور منتقل کرد و این تیم را در شرایط پیروزی و آمادگی روحی روانی برای صعود قرار داد، اوج هنرنمایی او روی ضربه چیپ علیاری بود که پس از شیرجه زدن با تمرکز بالایی که داشت مسیر خود را تغییر داد و تاثیر روی توپ باعث شد تا ضربه مهاجم ذوب آهن به تیرک برخورد کند و تبدیل به گل نشود.

پورحمیدی در انتهای مسابقه مرد اول تیم تراکتور بود و بازیکنان این تیم از عملکرد او تقدیر کردند، او پس از پایان بازی بابت فشارهایی که تحمل کرده بود مصاحبه نکرد اما همه چیز برایش تغییر کرده است، او با اعتماد به نفس بالا و شرایطی متفاوت مقابل استقلال در یادگار به میدان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • فیلم| برداشت گل محمدی در میمند فارس
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • پورحمیدی تحت فشار الماس شد!
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • از برداشت موز تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • از برداشت موز گلخانه‌ای تا گرده افشانی نخیلات در فارس
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!