Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان تقابل نزدیک و حساس تیم‌های شهرداری همدان و شهرداری آستارا در چارچوب رقابت‌های لیگ یک فوتبال کشور با تساوی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، از سری رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم فوتبال شهرداری همدان پس از آغاز هفته های طوفانی در لیگ یک در هفته های اخیر با کمی افت روبرو شده است.

«شهرداری‌چی‌ها» در هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج در مصاف با تیم فوتبال شهرداری آستارا بازی را با گل محمد عباس‌تبار در دقیقه ۱۲ آغاز کردند اما در نهایت با تک گل سعید دلاور در دقیقه ۷۰ شهرداری آستارا و شاگردان فرشاد پیوس بازی را به تساوی رساندند و این دیدار با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این تساوی شهرداری همدان و شاگردان رضا طلایی منش با یک پله سقوط در جایگاه هشتم جدول رده بندی مسابقات لیگ یک فوتبال کشور قرار گرفتند.

وحید کاظمی، ساسان مصری و هیمن نوربخش قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی لیگ یک فوتبال شهرداری آستارا شهرداری همدان فوتبال کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و چادرملو اردکان از ساعت ۱۷:۴۵ امروز جمعه در یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور پیگیری شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم لیگ یکی برای رسیدن به جمع هشت تیم پایانی در ۴۵ دقیقه دوم تلاش کنند.

کد خبر 6089294

دیگر خبرها

  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها