Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@10:57:06 GMT

کلاهبرداری یک زن با وعده ازدواج

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۰۵۶۵

به گزارش جام جم آنلاین ، سرهنگ غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان "خمینی شهر" با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ ۲۴ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی وی سرقت شده ، بلافاصله بررسی ماجرا در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت : مالباخته مدعی بود در اینستاگرام با زنی آشنا شده که باترفند ازدواج از من درخواست پول کرد، من نیز مبلغ ۲۴ میلیون ریال به حسابش واریز کردم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد متوجه شدم تلفنش را جواب نمی دهد آنجابود که فهمیدم زن شیاد مرا فریب داده است.سرهنگ براتی در ادامه تصریح کرد: مأموران پلیس فتا با بکارگیری روش های فنی و شگردهای خاص پلیسی متهمه را در یکی از استان های همجوار شناسائی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی دستگیر شد . 

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان بیان کرد: این زن شیاد در بازجویی های بعمل آمده به بزه ارتکابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کلاهبرداری وعده ازدواج ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه

به گزارش تابناک، بیست و یکمین حراج شمش طلا فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود.

بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران بناست فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

 

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • پرداخت بیش از ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری از ابتدای سال تاکنون
  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند
  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات
  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه