Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با هوادار در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحالیم به عنوان میزبان در خدمت اهالی رسانه هستیم. واقعا بازی راحتی برای ما نخواهد بود زیرا هوادار تیم خوب، با انگیزه و دونده ای است و با توجه به فوتبالی که ارائه می‌دهد جایگاهش اینجای جدول نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر فکر کنیم بازی راحتی داریم کارمان سخت می‌شود.

وی ادامه داد: قطعا بازی سختی خواهیم داشت و باید خیلی بیشتر از دیدارهای قبل برای برد تلاش کرده و باید تمرکز خوبی داشته باشیم تا بتوانیم برنده از زمین بیرون بیاییم. این دیدار خانگی برای ما خیلی مهم است. قطعا گفته‌ام ۳۰ فینال پیش رو داریم و نباید نسبت به امتیازات آنها بی‌تفاوت باشیم. تاکنون که اینگونه نبوده و سعی کرده‌ایم با تمام وجود بازی کنیم. مثل دیدارهای قبلی برای بردن و کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم و ان‌شاءالله دیدار خوبی از آب دربیاید.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: تیم ما شکل واقعی خود را گرفته و توانسته است در بازی‌های اخیر دیدارهای خوبی را به نمایش بگذارد. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. باید بجنگیم و دوندگی زیادی داشته باشیم.  همه بازی‌ها برای ما مهم است و مهم‌ترین دیدارمان هم بازی با هوادار است. اما مانند سال گذشته که جنگیدیم و قهرمان شدیم امسال هم برای قهرمانی می‌جنگیم. باید برای شادی هواداران برنامه داشته باشیم و اگر این اتفاق هم نیفتاد دست کم تلاش کرده و زحمت خودمان را کشیده‌ایم.

گل‌محمدی درباره خروج رادوشوویچ از کشورمان و اینکه آیا وی به ایران باز می‌گردد، توضیح داد: وی رفته است دیگر. اگر می‌خواست بازگردد که نمی‌رفت. متاسفانه ظاهراً مهاجرت های اینطوری برای باشگاه پرسپولیس عادی شده است و در دو سالی که من اینجا هستم رادو اولین بازیکنی نبوده که از ایران رفته است. متأسفانه این مسائل برای باشگاه پرسپولیس عادی شده و تنها چیزی که می‌توانم بگویم اظهار تأسف است. باید روحیه بچه‌ها را برای دیدار با هوادار حفظ کرده و برای قهرمان شدن تلاش و مبارزه کنیم تا به هدف‌مان برسیم. بلد هستیم این کار را انجام بدهیم. به هر حال این مشکلات وجود دارد.

وی در مورد اینکه در هشت هفته اخیر اشتباهات زیادی در داوری‌ها رخ داده و فشار زیادی به داوران آمده است و در این وضعیت نگران نیست در دیدارهای آینده هم اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس باشد، گفت: مربیان، بازیکنان، سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و همه افرادی که به نوعی درگیر برگزاری مسابقات هستند باید به داوری کمک کنند تا فضایی برای داوران به وجود آوریم تا با تمرکز کامل سوت بزنند، باید این کار انجام شود؛ اشتباهات داوری همیشه بود، هست و خواهد بود. اما واقعاً خودمان هم روی مسائل بیشتر کار کنیم. باید سعی کنیم فضا را به شکلی فراهم آوریم که داوران راحت‌تر سوت بزنند و باید کار را برای آنها آماده و مهیا کنیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: داوران هم باید تمرکز خوبی داشته باشند اما در بحث مسائل مالی و امکانات فشار زیادی تحمل می‌کنند. با ایجاد آرامش می‌توان کمک خیلی زیادی به داوران کرد تا در هفته‌های آتی داوری بهتر شود. از طرف تیم خودمان روی داوران هیچ‌وقت فشاری نبوده و اکنون هم فشاری روی آنها نمی‌گذاریم. باید فضا را برای قضاوت‌های خوب و بدون مشکل آماده کنیم.

گل‌محمدی ، توضیح داد: درباره رادو صحبت کردم. چند بار این موضوع را مدیریت کرده و از اینکه وی بخواهد ایران را ترک کند جلوگیری کردم. بعید می‌دانم این‌بار کاری از دست من بربیاید. تلاش خودم را می‌کنم اما جایگاه و شخصیت تیم هم برای ما مهم است. شنیده‌ام وی در شرایطی از ایران رفته که از باشگاه پول هم گرفته است. همه با زیکنان و اعضای کادر فنی مشکل مالی دارند. همه ما می‌توانیم قراردادمان را فسخ کرده و شکایت کنیم.

در پایان این کنفرانس خبری سرمربی پرسپولیس سوال خبرنگاری که در مورد حضور بانوان درورزشگاه را مطرح کرد بود را بدون پاسخ گذاشت.

کد خبر 642090 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس سرمربی پرسپولیس برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: صنعت نفت تیم خوبی است و برابر شاگردان فراز کمالوند کار سختی را در پیش خواهیم داشت. امیدوارم روزی برسد مسئولان وزارت نفت دست از کج سلیقگی خود بردارند تا مشکلات این تیم ریشه دار و مردمی حل شود.

او ادامه داد: هفته گذشته در جام حذفی توانستیم حریف خود را شکست دهیم و بازیکنان با روحیه خوبی آماده مصاف با صنعت نفت هستند؛ تمرینات مناسبی را برای این بازی در نظر گرفتیم و از عملکرد بازیکنان در تمرینات رضایت داشتیم و امیدوارم آنها در زمین بازی هم خوش بدرخشند تا ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

شجاعی با درخواست از کمیته داوران و مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: از کمیته داوران خواهش می کنم تا در چینش داوران برای هفته های پایانی لیگ برتر دقت لازم را داشته باشند؛ ما در برابر پیکان متضرر شدیم و کارشناسان داوری نیز تایید کردند که گل تیم پیکان در شرایط خطا و آفساید به ثمر رسید. امیدوارم اشتباهات داوران سهوی باشد و باعث ضرر تیمی نشوند.

مربی تیم هوادار که اصالتی آبادانی دارد در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی هوادار برابر صنعت نفت این تیم به سقوط نزدیک تر خواهد شد، گفت: من آدم احساسی هستم و دخترم چند روزی است که به من می گوید بابا امکانش هست در این بازی شکست بخورید؟ اما من به او گفتم که در ورزش باید صادقانه عمل کرد و نسبت به قراردادی که با باشگاهی که دارد متعهد باشد.

کد خبر 6092928

دیگر خبرها

  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند