Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@18:20:56 GMT

درخواست جلسه فوری بسیج دانشجویی با شورای شهر زنجان

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۰۶۵۲

درخواست جلسه فوری بسیج دانشجویی با شورای شهر زنجان

علیرضا جراحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه بیش از دو ماه است درخواست جلسه به اعضا و رئیس شورا و جلسه با اعضای بسیج دانشجویی داده شده است اما متاسفانه هر بار به دلیلی این جلسه میسر نشده است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه هر بار امکانش وجود نداشته با اعضای شورا جلسه برگزار شود، بیان کرد: بارها و بارها نامه زده شده و پیگیری و هماهنگی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه درخواست جلسه فوری داریم، تاکید کرد: تشکل‌های دانشجویی و فعالان به روند حرکتی و شرایط موجود شورای شهر زنجان معترض هستند و رئیس و اعضای شورا باید نسبت به این وضعیت پاسخگو باشند.

جراحی با بیان اینکه شورای شهر زنجان وضعیت وخیمی دارد و مردم نگران هستند، عنوان کرد: دغدغه‌ها و خواسته مردم نه تنها برآورده نشده بلکه این شورا در انتخاب یک شهردار نیز عاجز مانده است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه شورا به دو جناح 5 و 4 تقسیم شده است، تاکید کرد: با شرایط موجود امکان حل مشکلات مردم مسدود شده است.

وی با بیان اینکه شهر مشکلات زیادی دارد اما حاشیه‌های متعدد اجازه رفع مشکلات را نمی‌دهد، اضافه کرد: امیدواریم بتوان از این طریق اعتراض خود را به اعضای شورا برسانیم.

جراحی با بیان اینکه برخی ریش سفیدان و سایر مسؤولان باید به وضعیت شورای اسلامی شهر ورود کنند تا مشکلات حل شود، افزود: حتی دادستان به لحاظ لطمه وارد شدن به اعتماد عمومی به موضوع ورود پیدا کند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان افزود: دعواهای بیهوده و بی نتیجه باید برطرف شود و از مسؤولان انتظار داریم به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

انتهای پیام/73009

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان علیرضا جراحی بسیج دانشجویی شورای شهر زنجان دادستان بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری جشنواره قرآن و عترت حیات سازمان بسیج دانشجویی، بعد از ظهر امروز(یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) در محل مجتمع فرهنگی دانشجویی سیزده آبان برگزار شد.

 

هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی در این نشست گفت: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم. وی افزود: از هر زاویه ای نگاه کنیم قرآن ناجی و نجات بخش است و هر چقدر در جهت تبلیغ و ترویج این موضوع تلاش شود به رشد و تعالی جامعه و جوانان می تواند کمک کند.

 

قاسمی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه اگر با نگاه هنر به مفاهیم قرآنی ورود کنیم حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم، بیان کرد: یکی از موضوعات اساسی که جشنواره قرآن وعترت حیات به آن توجه کرده موضوع هنر است و در بخش هنر توجه ویژه ای به مفاهیم قرآن می شود.

 

وی در ادامه گفت: بیش از ۱۰۰ دانشکده در کشور داریم که به موضوع رسانه و هنر می‌پردازند که اگر به مفاهیم قرآنی با نگاه هنر ورود داشته باشند حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مشاهده گزارش تصویری

دیگر خبرها

  • لغو جلسات علنی شورای شهر مشهد در هفته شوراها
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • وزیران تندرو کابینه اشغالگر حمله فوری به رفح را از نتانیاهو درخواست کردند
  • گرفتن ویزای دانشجویی اروپا چگونه است؟
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل