Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی نوبخت در نشست خبری که امروز به مناسبت هفته پژوهش در ساختمان مرکزی جامعه المصطفی برگزار شد، با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ مرکز در نمایشگاه هفته پژوهش جامعه المصطفی حضور می‌یابند، اظهار کرد: این مراکز با محوریت آثار فاخر سه سال گذشته دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند که ۱۲۰ مورد از این آثار طی یک سال اخیر به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یکی از ویژگی‌های نمایشگاه هفته پژوهش جامعه‌المصطفی را حضور اهل سنت دانست و اضافه کرد: آثار پژوهشی اهل‌سنت نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

دبیر اجرایی هفته پژوهش جامعه‌المصطفی از فعالیت غرفه نشریات علمی جامعه المصطفی یاد کرد و گفت: برای نمایندگی‌های خارج از کشور المصطفی غرفه‌ای در نظرگرفته شده است تا بازدیدکنندگان با آثار تولید شده در خارج از کشور آشنا شوند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰ نشست علمی و تخصصی در نمایشگاه هفته پژوهش برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها برنامه نقد کتاب است.

نوبخت از بررسی نقش پژوهش در تقویت وحدت و تقریب میان مذاهب اسلامی به‌عنوان موضوع یکی از نشست‌های هفته پژوهش یاد کرد و گفت: شماره تلفن ۳۶۵۰۰۱۲۰-۰۲۵ برای انجام هماهنگی ویژه مراکز پژوهشی، علمی، فرهنگی و آموزشی درنظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه آثار مورد نیاز پژوهشگران در نمایشگاه هفته پژوهش با ۴۰ تا ۷۰ درصد تخفیف به آن‌ها ارائه می‌شود، افزود: مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر المصطفی بیش از چهار هزار اثر تالیفی و ترجمه  در ۴۲ زبان مختلف دارد و نیاز بسیاری از اندیشمندان و دانش‌پژوهان را تامین می‌کند.

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی جامعه قم آموزش عالی نمایشگاه هفته پژوهش جامعه المصطفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «محمد دبیر سیاقی: احوال و آثار» نوشته مهدی مظفری ساوجی توسط انتشارات سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

این‌کتاب از مجموعه سرگذشت‌نامه‌ها و یادنامه‌هاست که تلاش می‌کند تصویری از زندگی و فعالیت های علمی محمد دبیرسیاقی به عنوان پژوهشگر، لغت شناس و مصحصص متون کهن ارایه کند.

«محمد دبیر سیاقی: احوال و آثار» با ۱۶۶ صفحه و قیمت ۱۳۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

کد خبر 6098314 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز
  • آغاز نمایشگاه کانون عکاسی شفق/ «شکل‌پذیری» به آرتیبیشن رسید
  • جامعه‌شناختی تفکرات اجتماعی
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • روایت زندگی محمد دبیر سیاقی در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • هفته اول مه؛ از آلرژی های مزاحم تا اثرات ورزش بر سلول‌های بدن
  • یاوری: دانش‌آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • یاوری: دانش آموزان در نمایشگاه پژوهشی سمپاد ظرفیت نهفته خود را آشکار می‌کنند
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود