Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@05:05:07 GMT

پاسخ ستاره‌ها؛ پروژه بارسلونا هیجان‌انگیز نیست!

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۰۷۶۱

پاسخ ستاره‌ها؛ پروژه بارسلونا هیجان‌انگیز نیست!

کریم آدیمی، مهاجم آلمانی و جوان سالزبورگ شانس انتقال به بارسلونا را رد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، با از دست دادن ستاره های بزرگی مانند لیونل مسی و آنتوان گریزمان در تابستان گذشته، بارسلونا به شدت به دنبال تقویت خط حمله خود برای فصل بعد است و اخیرا نام کریم آدیمی به عنوان یکی از گزینه های جدی این تیم مطرح شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اسکای اسپورت آلمان مدعی شد این بازیکن تمایلی به حضور در بارسلونا نداشته و پیشنهاد این تیم را رد کرده است.

 

آدیمی که از ستارگان جوان فوتبال آلمان لقب گرفته و اخیرا توسط هانسی فلیک به اردوی مانشافت نیز دعوت شده، پس از انتقال به اتریش حالا علاقمند مشتاق بازگشت به کشورش است و به نظر می رسد این بازیکن راهی دورتموند خواهد شد. 

 

 

بارسلونا اخیرا رسما برای خرید کریم آدیمی اقدام کرده و با پیشنهادی 40 میلیون یورویی برای جذب او وارد عمل شده بود، اما این بازیکن فعلا علاقه ای به حضور در لالیگا ندارد. کریم آدیمی قصد دارد در سال‌های آینده به بازیکن ثابت آلمان تبدیل شود و تصور می کند در ترکیب دورتموند بیشتر زیر نظر هانسی فلیک خواهد بود.

 

همچنین این بازیکن بعد از بررسی شرایط حضور در ترکیب بلوگرانا به مدیران این تیم پاسخ منفی داده و به نظر فقدان یک پروژه هیجان انگیز و موفق در نوکمپ، دلیل اصلی عدم تمایل کریم آدیمی به انتقال به بارسلونا بوده است. البته در گذشه اخبار در مورد تمایل رئال مادرید به جذب کریم آدیمی به عنوان گزینه ای در صورت ناکامی در خرید کیلیان امباپه و ارلینگ هالند نیز مطرح شد، اما به نظر بارسلونا در مورد خرید این بازیکن جدی تر بود.

کریم آدیمی تیم ملی آلمان بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریم آدیمی تیم ملی آلمان بارسلونا کریم آدیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۰۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا

مدافع نوجوان بارسلونا فاصله زیادی تا امضای یک قرارداد جدید ندارد. 

طرفداری | بارسلونا در آستانه تمدید قرارداد پائو کوبارسی است. این پدیده نوجوان طی چند ماه جایگاه ثابتی در ترکیب تیم ژاوی به دست آورده، در حساس ترین شرایط به او اعتماد شده و به همین دلیل، بارسلونا مذاکرات تمدید قرارداد را سرعت بخشیده است.

از دلایل این تمدید قرارداد، افزایش مبلغ بند فسخ قرارداد او است که در حال حاضر روی 10 میلیون یورو تنظیم شده است، رقمی وسوسه کننده برای هر تیمی که بتواند این مبلغ را بپردازد. با این حال به نظر می رسد این بند فسخ حداقل تا تابستان امسال تغییری نکند. نشریه موندو دپورتیوو گزارش می دهد که دو طرف تا نهایی کردن قرارداد جدید فاصله کمی دارند، اما این قرارداد تنها پس از رسیدن کوبارسی به سن 18 سالگی در ژانویه 2025 امضا خواهد شد؛ در آن زمان بند فسخ او به 1 میلیارد یورو افزایش خواهد یافت.  

با وجود این خوش بینی، دو مانع کوچک همچنان وجود دارد که باید برطرف شوند، هرچند روزنامه کاتالانی اطمینان می دهد که این موانع مشکلی ایجاد نخواهند کرد. یکی از آنها وضعیت فیرپلی مالی بارسلونا است که ممکن است باعث شود بارسلونا او را در ابتدای فصل آینده به عنوان بازیکن جوان یا بازیکن بارسلونا B ثبت کند تا حقوق او به سقف حقوقی آنها ضربه نزند. مورد دیگر مدت قرارداد است. بارسلونا مشتاق است او را برای شش سال تا سال 2031 تمدید کند، در حالی که کوبارسی تمایل بیشتری به قرارداد پنج ساله دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • نمای حیرت‌انگیز اسب سیاه آسمان از نگاه تلسکوپ فضایی جیمز وب / عکس و فیلم
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت