Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن بوچانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرپل‌ذهاب گفت : از مجموع معلولان تحت پوشش این نهاد ۷۹۱ نفر پشت نوبت دریافت مستمری هستند.

او گفت : از مجموع معلولان ۳۸ نفر معلول ضایع نخاعی هستند که ماهیانه مستمری و حق پرستاری دریافت می‌کنند و ۴۴ نفر از افراد معلول حق پرستاری و مددکاری افراد دارای معلولیت در خانواده دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرپل‌ذهاب افزود: ۴۱ نفر دانشجوی دارای معلولیت و تعداد ۱۲۷ نفر دانش آموز دارای معلولیت از خدمات حمایتی این نهاد برخوردار هستند.

بوچانی با اشاره به ارائه خدمات الکترونیکی توسط مراکز مثبت زندگی در نزدیک‌ترین محل زندگی افراد دارای معلولیت ادامه داد: ارائه خدمات آموزشی برای افراد زیر ۱۵ سال دارای معلولیت، کمک هزینه وسایل توانبخشی، کمک هزینه تحصیلی و دانشجویی، هزینه ایاب و ذهاب، کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه ودیعه مسکن، مناسب سازی، دریافت وام خوداشتغالی برای معلولان جهت اشتغال پایدار و ویزیت در منزل برای معلولان اعصاب و روان توسط پزشک ارایه می‌شود.

او افزود: اجرای طرح‌های غربالگری از جمله شنوایی، بینایی، اوتیسم، مشاوره پیش و پس از ازدواج و ارائه خدمات ژنتیک از مهمترین برنامه‌های حوزه پیشگیری از معلولیت‌های سازمان بهزیستی است.

بدهی ۱۷۰ میلیارد ریالی شهرداری کنگاور

شهردار جدید کنگاور گفت: این شهرداری ۱۷۰ میلیارد ریال بدهی دارد که امیدواریم تا آغاز سال جدید بخش زیادی از بدهی‌ها پرداخت و مشکلات بر زمین مانده حل شود.

علی مرادی افزود: شهرداری را با بدهی سنگین تحویل گرفتم، ولی برای تسویه بدهی‌ها تا پیش از آغاز سال نو برنامه‌های مختلفی دارم.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی کرمانشاه مددجویان بهزیستی شورای شهر دارای معلولیت کمک هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا

مشاور معاونت مسکن و ساختمان گفت: از ۲۵ اردیبهشت امسال صرفا مشاوران املاک دارای مجوز امکان استفاده از سامانه خودنویس را دارند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مهدی ساسانی اظهار کرد: با هدف ساماندهی مشاوران املاک و اجرا قانون از 25 اردیبهشت امسال فقط مشاوران املاک دارای شناسه یکتا از درگاه ملی مجوزها امکان ثبت قرارداد در سامانه خودنویس را خواهند داشت.

وی افزود: سامانه خودنویس به‌صورت برخط با درگاه ملی مجوزها در ارتباط است و اعتبار جواز کسب مشاوران املاک با هر بار ورود به سامانه خودنویس بررسی می‌شود. بر این اساس فقط مشاوران املاک دارای جواز کسب فعال امکان استفاده از خودنویس را خواهند داشت.

وی اضافه کرد: از خردادماه خرید و فروش واحدهای مسکونی نیز در سامانه خودنویس امکان ثبت خواهند یافت.

به گزارش تسنیم، در حالی وزارت راه و شهرسازی از عدم امکان استفاده مشاوران املاک بدون مجوز از سامانه خودنویس خبر داده که فعالان این بخش مدعی هستند به‌دلیل مشکلات فنی، سامانه مذکور اکثرا برای ثبت قراردادهای اجاره در دسترس نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • تردد معلولان در اروپا آسان‌تر می‌شود
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • بلیت هواپیما و دیگر سامانه های حمل و نقل برای معلولان نیمه بها شد
  • امکان خرید بلیت نیم‌بها از سامانه‌های حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای معلولان شدید