Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@14:16:08 GMT

نشست دکتر کاظمی پور با مدیر رادیو ورزش

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۰۸۷۵

نشست دکتر کاظمی پور با مدیر رادیو ورزش

دکتر کاظمی پور سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، با هدف بحث و بررسی پیرامون اهمیت ورزش بانوان و ارتقا جایگاه این قشر از ورزشکاران در رسانه با دکتر آذرمکان مدیر شبکه ورزش رادیو دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش برنا؛ دکتر کاظمی پور سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، بنا به دعوت رادیو ورزش با حضور در ساختمان شهدای رادیو، در دیدار با دکتر آذرمکان مدیر شبکه رادیویی ورزش پیرامون اهمیت ورزش بانوان و ارتقا جایگاه این قشر از ورزشکاران در رسانه دیدار و گفتگو کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهمیت توجه به ورزش بانوان در ابعاد همگانی ، قهرمانی ، حرفه ای و آموزشی همچنین ضرورت تحلیل و بررسی مسائل مرتبط با ورزش بانوان ، استفاده از ظرفیت نخبگان ورزش بانوان و توجه بیشتر به این قشر از ورزشکاران ، از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

رستمی مدیر گروه ورزش و تفریحات و علیزاده مدیر اطلاعات و برنامه رادیو ورزش هم در این نشست حضور داشتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش رسانه استفاده از ظرفیت مریم کاظمی پور معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ورزش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما ، کوچه سلامت پلاک ۱۰۲، تنها برنامه رادیو سلامت است که موسیقی متناسب با بخش‌های مختلف و متنوع برنامه به صورت زنده اجرا می‌کند، و با رویکرد اجتماعی به موضوعات با نگاهی طنز و سرگرمی می‌پردازد.
در این برنامه رادیویی، هر هفته با بخش «بزن بریم» به نقاط گردشگری کشور عزیزمان سفر می‌کنیم و در مورد بخش‌های گردشگری معرفی شده صحبت می‌کنیم.

بخش‌های نمایشی و طنز در مورد مشکلات زندگی و برخورد با مشکلات در روند برنامه به صورت نمایش‌های کوتاه پخش می‌شود، در بخش «تیک تاک» نیز شنوندگان در مسابقه زنده تلفنی برنامه شرکت می‌کنند.
برنامه «کوچه سلامت پلاک۱۰۲» به تهیه کنندگی «محسن کریمی» امروز جمعه ساعت ۹ صبح به مدت ۱۲۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود.


دیگر خبرها

  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد
  • پیام تبریک کاظمی‌پور درپی تاریخ‌سازی بانوی دوومیدانی‌کار ایران
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در «کوچه سلامت پلاک۱۰۲»
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت