Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در آخرین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، ۲ دیدار از ساعت ۲۱:۱۵ به وقت ایران از گروه H برگزار می شود.

در یکی از این دیدارها، زنیت میزبان چلسی است. ترکیب زنیت در این بازی اعلام شد و سردار آزمون در ترکیب اصلی تیمش حضور دارد.

زنیت با ۴ امتیاز در رده سوم قرار دارد و فرصت حضور در مرحله حذفی را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم پیش از این راهی لیگ اروپا شده است.

چلسی هم با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و برای اینکه به عنوان تیم اول صعود کند نیاز مبرم به پیروزی دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل امشب در استادیوم آلیانز آرنا برگزار خواهد شد. دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا و مصاف جذاب بایرن مونیخ و رئال مادرید. این رقابت تنها شانس باواریایی‌ها برای کسب جام در این فصل است و در سمت دیگر رئال در آستانه قهرمانی لالیگا قرار دارد و با روحیه عالی به این بازی آمده است. با این حال رامون کالدرون در مصاحبه‌ای درباره کیفیت تیم مونیخی به رئال هشدار داد.

او گفت:«بایرن یکی از تیم‌های بزرگ اروپاست و حریفان همچنان برای آنها احترام قائل هستند. رئال مادرید می‌داند که بایرن همیشه خطرناک و شکست دادن آنها دشوار است. رئالی‌ها اگر می‌خواهند به فینال برسند، باید دو بازی بسیار خوب انجام دهند. به‌نظر نمی‌رسد بایرن در بهترین حالت خود باشد. حداقل این چیزی است که ما فکر می‌کنیم، زیرا مانند همیشه بوندس‌‌لیگا را نبرده‌اند. اما یک چیز هم واضح است: هیچ طرفداری فکر نمی‌کند که بازی برای رئال آسان خواهد بود. به‌نظرم رئال باید بایرن را مثل سال‌های گذشته تیمی خطرناک و آماده بداند و با این دید به مصاف آنها برود.»

کالدرون سپس درباره عملکرد رئال مادرید در این فصل گفت:«رئال بسیار خوب بازی می‌کند. آن‌ها یک تیم بسیار متعادل هستند که با ترکیب بازیکنان باتجربه مانند کروس یا مودریچ و بازیکنان جوان مانند وینیسیوس، رودریگو یا بلینگام در تمامی پست‌ها خطرناک و باکیفیت هستند.
آن‌ها همچنین یک مربی بزرگ دارند و در حال قهرمانی در لالیگا هستند و وارد نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان هم شده‌اند. آنها اعتمادبه‌نفس زیادی دارند که می‌توانند چمپیونزلیگ پانزدهم را به‌دست بیاورند.

دیگر خبرها

  • هشدار رئیس سابق به رئال: گول بایرن را نخورید!
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس