Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – شیث رضایی در خصوص دربی پایتخت اظهار داشت: دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و با بازی‌های دیگر قابل مقایسه نیست ولی در مجموع بازی کم موقعیتی را شاهد بودیم و به نظرم در این بازی نتیجه تساوی نا عادلانه نبود. یک مقدار نبود تماشاگر روی این بازی اثر منفی گذاشته بود چرا که بخش مهمی از جذابیت دربی و تهییج بازیکنان به حضور تماشاگران وابسته است و امیدوارم هرچه سریعتر این مشکل برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مورد اینکه دو تیم برای تساوی به میدان آمده بودند گفت: هیچ وقت در چنین بازی مهمی تیم‌ها برای مساوی به میدان نمی‌آیند. شاید دو تیم بعد از زدن گل اول در شرایطی مجبور شوند به تساوی رضایت دهند ولی اینکه از ابتدا برای مساوی به میدان بروند امکان ندارد. من خودم این بازی را تجربه کردم. شرایط بازی ایجاب می‌کند که شما محتاط باشید و این طبیعی است.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اعتراض استقلالی ها به داور مسابقه خاطرنشان کرد: داور بازی هم انسان است و همیشه اشتباهات داوری وجود داشته و یک بار یک تیم بیشتر و یکم تیم کمتر متضرر می‌شود و نباید این همه جار و جنجال بپا شود. پرسپولیس هم بارها از داوری لطمه خورده است و نباید همه چیز را به مسائل داوری نسبت داد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس قهرمانی ششم را کسب می‌کند یا نه، گفت: پرسپولیس همیشه مدعی قهرمانی است و امسال هم شانس بالایی برای این موضوع دارد و به نظرم شانسش از تیم‌های دیگر بیشتر است. نمی‌شود فعلا در مورد مدعیان قهرمانی نظر قطعی داد چرا که حداقل باید تا نیم فصل صبر کرد. یک فصل برق شیراز قهرمان نیم فصل شد و پایان فصل سقوط کرد. هنوز برای نظر دادن در این موارد زود است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شیث رضایی پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه شیث رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی ها در انتظار یک پیامک!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی دو بر یک مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر همچنان به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی فصل جاری با استقلال رقابت می‌کند. فاصله یک امتیازی سرخپوشان از رقیب سنتی خود استقلال تهران باعث شده تا مدیران آنها دنبال افزایش انگیزه شان برای تصاحب جایگاه صدر جدول باشند.

باشگاه پرسپولیس با تصویب هیأت مدیره خود برای هر یک از بردهای این تیم در پنج بازی پایانی پاداش ویژه‌ای را منظور کرده است که سقف آن ۷۵ میلیون تومان است. از این رو سرخ‌ها منتظر دریافت اولین پاداش ویژه خود با توجه به کسب پیروزی مقابل نساجی مازندران هستند. مدیران باشگاه قول مساعد داده‌اند این مبلغ تا ظهر روز شنبه هفته آینده قبل از بازی با هوادار تهران به حساب آنها واریز می‌شود و نگرانی بابت این موضوع ندارند.

این پاداش برای دیدار با هوادار، استقلال خوزستان، شمس آذر و مس رفسنجان نیز منظور خواهد شد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و هوادار تهران ساعت ۱۸:۲۰ روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه پاس اکباتان برگزار می‌شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904468

دیگر خبرها

  • اختصاصی: شکایت استقلال از دو مدیر پرسپولیسی
  • پرسپولیسی ها در انتظار یک پیامک!
  • عکس‌| پایان مصدومیت طولانی‌مدت یک پرسپولیسی
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند