Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان بوشهر تصریح کرد: این مجموعه در هیچ شرایط به دنبال سهم خواهی از دولت در استان بوشهر نیست اما تلاش کرده نیروهای جوان و انقلابی متعهد و متخصص را هم راستا با بیانیه گام دوم انقلاب به مدیریت ارشد استان پیشنهاد دهد. به گزارش جنوب نیوز، حجت الاسلام یوسف جمالی صبح امروز در نشست با هسته مرکزی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان بوشهر اظهار داشت: با مدیریت بهینه و راهبردی نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ، این استان در گستره ملی به عنوان یک استان ولایت مدار شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: حضور 60 درصدی مردم استان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری و قرارگرفتن این استان در بین سه استان برتر کشور برای انتخاب حجت الاسلام رئیسی در مسند ریاست جمهوری ، نشان می دهد که استان بوشهر یک استان انقلابی و ولایتمدار است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان بوشهر تصریح کرد: این مجموعه در هیچ شرایط به دنبال سهم خواهی از دولت در استان بوشهر نیست اما تلاش کرده نیروهای جوان و انقلابی متعهد و متخصص را هم راستا با بیانیه گام دوم انقلاب به مدیریت ارشد استان پیشنهاد دهد.

جمالی ادامه داد: تجربه کار مشترک نیروهای انقلاب در استان بوشهر طی دو سال گذشته و در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری نشان داد که یک وحدت و هم صدایی بین این طیف در مسیر ولایت مداری وجود دارد.

وی با اعلام این که با همه ظرفیت ها از استاندار بوشهر برای پیاده سازی برنامه های دولت حمایت می کنیم،  عنوان کرد: نقش این شورا برای مدیریت ارشد استان، مشورتی است و بنایی در دخالت در امور اجرایی استان ندارد.

 رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان بوشهر یادآور شد: فعال کردن مجامع شهرستانی، انجام جلسات منظم دو هفته یک بار شورا ، جذب جوانان انقلابی و ایجاد بانکی از نیروهای انقلابی متخصص و متعهد برای قرارگرفتن در مناصب مدیریتی در قالب پیشنهاد به مدیریت ارشد استان در برنامه کاری قرار دارد.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان بوشهر مدیریت ارشد استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، احمد توکلی، در حاشیه سومین همایش شورا‌های اسلامی استان مازندران، افزود: راهبرد "جهش تولید با مشارکت مردم"را با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در همه عرصه‌ها در انجام امور عمرانی و خدماتی این استان اجرایی می‌کنیم.

وی اظهارداشت: در سال جاری حسب تاکید رهبر معظم انقلاب موضوع مهم راهبرد امسال " جهش تولید با مشارکت مردم " با کمک اعضای شورا‌های اسلامی که نمایندگان مردم در روستا‌ها و شهر‌ها هستند، اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع چالش ترافیک این استان را که برنامه جامع آن در سال‌های گذشته تهیه شده باید به روزرسانی شود که در سال جاری در دستور کار داریم از جمله تعریض محور‌ها و رفع نقاط حادثه خیز و موضوعاتی در حوزه فرهنگ سازی و راهبری داریم، در دستور کار مجموعه استان و همه عوامل اجرایی اعم از شهرداری ها، شورا‌های اسلامی و دهیاری‌ها ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران در خصوص طرح ملی آزاد راه تهران- شمال یادآور شد: این آزادراه از جمله طرح‌های مهم ملی کشور است که مجدانه پیگیری می‌شود و مجموعه استان نیز در سال جاری این موضوع را پیگیری کرده و آماده نحوه اجرای کار هستیم.

دیگر خبرها

  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • آخوندی: نزاع از درون ما را پوک و از بیرون ما را بی آبرو می کند | نادعلی: به عنوان شورا پشت کارمندان هستیم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • برخی به دنبال تضعیف دستاوردهای مدیریت شهری هستند
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند