Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی با بیان اهمیت انقلاب اسلامی اظهار کرد: در زمان حکومت طاغوت، استکبار جهانی منابع و ثروت ملی ما را به غارت می‌بُرد؛ نه از استقلال خبری بود و نه ارزش‌های اسلامی در جامعه حاکم بود، حکومت پهلوی با ایجاد خفقان هر اعتراضی را سرکوب می‌کرد، اما مردم توانستند با تکیه بر ارزش‌های اسلامی و رهبری حکیمانه امام راحل دست اجانب و استعمارگران را از این مملکت قطع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: امروز به فضل الهی ارزش.‌های اسلامی و انقلاب در این مملکت حاکم شده است هر چند هنوز کاستی‌هایی وجود دارد که به همت مسئولان و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه باید بر طرف شود، امروز نظام اسلامی روزنه امیدی بر روی تمام محرومان و مستضعفان جهان گشوده است که باید از آن پاسداری و حفاظت کرد.

وی با بیان اینکه هر فردی در جامعه دارای مسئولیت‌های فردی، اجتماعی و شغلی است بیان داشت: در جامعه اسلامی هر شخصی بر اساس شغل و مسئولیتش دارای رسالتی می‌باشد و این مسئولیت‌ها به عنوان امانتی نزد مسئولان است که باید در راه اعتلای جمهوری اسلامی و حفظ ارزش‌های انقلاب تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

آیت الله نوری همدانی به دشمنی استکبار جهانی بر علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی هر روز شاهد توطئه‌ها و فنته‌انگیزی آنان بوده‌ایم از این رو باید همواره بیدار و هوشیار بود و باید نیرو‌های مومن انقلابی به مسئله اتحاد، توجه زیادی داشته باشند.

این مرجع تقلید سوابق حزب موتلفه اسلامی و اعضای آن را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: خداوند در قرآن از مجاهدانی که پیشرو بوده‌اند قدرانی کرده و وعده داده است، چراکه فرق است بین کسانی که پیشرو هستند و آنان که بعدا ملحق می‌شوند و این حزب جزو سابقون می‌باشد.

وی یادآور شد: حزب موتلفه اسلامی از زمان تاسیس دارای سوابق درخشانی در مبارزه با رژیم ستمشاهی است که از آغاز تاکنون تواست مبارزان و مجاهدان زیادی در راه انقلاب اسلامی تحویل دهد و فعالیت‌های زیادی در راه پیروزی انقلاب و حفظ و نشر آرمان‌های اصیل آن تا به امروز انجام دهد، از این رو بر اعضای آن لازم است آن جایگاه و آرمان‌ها و فکر و فرهنگی که سبب تاسیس این حزب شده را حفظ کنند، نباید فکر کرد که کار تمام شده است بلکه همواره باید بیدار و هوشیار بود.

این مرجع تقلید در پایان به اهمیت فعالیت احزاب اشاره کرد و افزود: حزب موتلفه اسلامی همیشه در خط امام و رهبری و روحانیت اصیل گام برداشته و در امور مهم سیاسی و فرهنگی و جهادی پیشرو بوده است و ما با این دید به اعضای حزب موتلفه اسلامی نگاه می‌کنیم و باید این بینش و فرهنگ سرمشق دیگر احزاب باشد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آیت الله نوری همدانی مراجع تقلید انقلاب اسلامی حزب موتلفه اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۱۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از رسیدگی به پرونده اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

سردار یحیی الهی امروز هشتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و فعالیت اشخاصی که با سوء استفاده از محصولات از یکی از شرکت‌های لبنی شهر خرم‌آباد، اقدام به توزیع خارج از قیمت مصوب آنها در بازار کردند، مراتب در دستور کار ماموران این پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی ۲ نفر را در این رابطه شناسایی و در یک عملیات غافگیرانه آن‌ها دستگیر کردند که در تحقیقات انجام شده و با مواجه شدن با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به صورت غیرمجاز توسط متهمان اخذ شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان ادامه داشتن طرح‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه با جرایم اقتصادی افزود: سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور