Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@10:09:20 GMT

انهدام یک گروه تروریستی در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۱۲۸۳

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از انهدام یک تیم تروریستی وابسته به ضد انقلاب و دستگیری اعضای آن خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ در این اطلاعیه آمده است: یک تیم تروریستی وابسته به سرویس‌های بیگانه در سال جاری که به اقدامات ضدامنیتی مبادرت کرده و گشت انتظامی شهرستان ماهشهر را مورد حمله مسلحانه قرار داده بود، شناسایی و منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: با هوشیاری مأموران انتظامی و تلاش هدفمند و رصد دقیق عوامل تروریستی، این باند خرابکار شناسایی و با تسلط اطلاعاتی کامل و طی چند عملیات منسجم تمامی اعضای مرتبط با این باند در مخفیگاهایشان دستگیر و برای رسیدگی قضائی به مراجع ذیصلاح تحویل شدند.

این باند تروریستی مخوف منتسب به گروه‌های ضدانقلاب خارج از کشور و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه بوده و از سوی آن‌ها هدایت و حمایت می‌شده است.

این تیم در شهادت ستواندوم «ضرغام پرست» و مجروح شدن یکی دیگر از مأموران خدوم ناجا نقش اصلی را داشته است.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد

سفارت ایران در کابل حمله مسلحانه به نمازگزاران در ولسوالی گذره هرات را محکوم کرد.

سفارت ایران در کابل در اطلاعیه‌ای نوشت سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت حادثه تروریستی مسجد امام زمان (عج) ولسوالی گذره ولایت هرات که منجر به جراحت و شهادت جمعی از نمازگزاران شد، خواستار شناسایی و مجازات مرتکبین این جنایت می‌باشد.

در این اطلاعیه آمده است ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می نماید.

گفتنی است در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه شهرستان گذره هرات در هنگام نماز مغرب و عشاء جمعی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس»
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران