Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@18:36:00 GMT

قبل از خرید ماهی به چه نکاتی توجه کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۱۴۸۳

قبل از خرید ماهی به چه نکاتی توجه کنیم؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، عبدی رئیس شبکه شهرستان بشرویه گفت: برای شناسایی ماهی تازه راه‌های زیادی وجود دارد، اما بهترین راه، شناسایی از طریق چشم و عضله ماهی است چشم ماهی تازه باید محدب وکاملا براق باشد و مردمک آن عاری از کدورت و یا رنگ‌های شیری وسفید باشد.

وی گفت: شهروندان در خرید ماهی تازه به نکات بهداشتی از قبیل تازه بودن آن توجه ویژه کنند که باید چشم، ماهی تازه محدب، کاملا"براق و مردمک آن کاملا"به رنگ سیاه و عاری از کدورت باشد و هرچه از زمان صید ماهی بیشتر گذشته باشد حالت محدب چشم به تدریج ازبین می‌رود و در شرایط فساد کاملا"در حدقه فرو می‌رود وحتی از بین می‌رود ورنگ مردمک ازرنگ سیاه به رنگ سفید وشیری درامده وبراقیت وتلالو چشم نیز ازبین می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی گفت: عضلات ماهی نیز معیار خوبی است برای سلامت گوشت ماهی وعضلات ماهی تازه دارای واکنش بوده وبعد از فشار دادن با انگشت و ر‌ها کردن سریع به حالت اول بر می‌گردد، اما در ماهی مانده این حالت ضعیف است ودر ماهی کهنه اصلا"وجود ندارد.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بشرویه گفت: ماهی تازه برای عرضه باید زیر پوشش یخ نگهداری شود و ماهی‌های منجمد باید در فریزر نگهداری شود، شهروندان سعی کنند ماهی منجمد را به صورت بسته بندی خریداری، و از فروشگاه‌های تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دامپزشکی خراسان جنوبی ماهی غیر بهداشتی ماهی تازه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مهمترین محور‌های زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

در گزارش روز‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد جدید می‌خرد
  • موضع تازه اروپا نسبت به حمله اسرائیل علیه رفح
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • استفاده از پایاب های کشاورزی در حوزه آبزی پروری
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید