Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@23:39:02 GMT

هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون‌های سراسری

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۱۴۹۸

هشدار سازمان سنجش به داوطلبان آزمون‌های سراسری

سازمان سنجش آموزش کشور، در اطلاعیه‌ای به داوطلبان آزمون‌های سراسری در خصوص افراد سودجو و ارائه گواهی‌های جعلی قبولی در دانشگاه‌ها هشدار داد.

به گزارش ایرنا روز چهارشنبه سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: پیرو اخبار و اطلاعات دریافتی، برخی افراد سودجو با ارائه گواهی‌های جعلی قبولی در دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی، از طریق شبکه‌های اجتماعی یا ایمیل‌های جعلی، درصدد کلاهبرداری از تعدادی از هموطنان و متقاضیان ورود به دانشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لازم است داوطلبان و خانواده‌های آنان، موارد زیر را در نظر داشته باشند:

برای اطلاع متقاضیان آزمون ها، اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، منحصرا از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اعلام می‌شود.

سازمان سنجش آموزش کشور، اسامی پذیرفته شدگان نهایی تمام آزمون‌ها را به صورت رسمی و مستقیم در پرتال دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بارگذاری کرده و امکان هیچ گونه ثبت نام دیگر، غیر از سیستم اعلام رسمی این سازمان وجود ندارد.

سازمان سنجش کشور هیچگاه از طریق ایمیل یا پیامک، گواهی قبولی و یا گواهی به منظور ثبت نام در دانشگاه برای داوطلبان و متقاضیان صادر نمی‌کند.

داوطلبان در هنگام مواجهه با این افراد کلاهبردار، مراتب را از طریق آدرس الکترونیکی: hefazatazmon@sanjesh.org، به مرکز حراست و حفاظت آزمون‌های این سازمان اطلاع دهند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آزمون سراسری سازمان سنجش گواهی جعلی سازمان سنجش دانشگاه ها آزمون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: بیش از ۸۴ در صد از داوطلبان شرکت کننده در این آزمون بانوان و حدود ۱۴ درصد آقایان هستند.
این آزمون در ۵ حوزه آقایان و ۱۳ حوزه بانوان برگزار شد که در پایان ۱۶۶ نفر از داوطلبان که حائز بالاترین امتیاز شوند، جذب آموزش و پرورش می‌شوند.
دوست محمدی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۱۷ آزمون استخدامی برگزار شده که از طریق این آزمون‌ها ۴ هزار و ۱۸۶ نفر جذب دستگاه‌های اجرای استان شده اند.
به گفته مدیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سال جاری مجوز جذب ۶۷۸ نفر برای دستگاه‌های اجرای اخذ شده است.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود