Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی امشب با حضور در بیمارستان شهید بهشتی کاشان از مصدومان سانحه اتوبوس دهدشت به  تهران عیادت کرد.

حجت‌الاسلام محمد موحد ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان، مسئولان و مردم کاشانی، تاکید کرد: تا لحظات آخر درمان حادثه دیدگان پیگیر وضعیت آنان خواهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن گفت و گو با پزشکان معالج، حادثه دیدگان و همراهانشان در جریان روند رسیدگی و درمان آنان قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این عیادت، گفت: این حادثه بسیار سنگین و ناراحت کننده بود و جا دارد به تمام خانواده‌های مسافران تسلیت بگویم.

موحد بیان داشت: از ساعات ابتدایی حادثه تلاش کردم از تمام ظرفیت‌ها برای پیگیری مشکلات حادثه دیدگان استفاده کنم.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: خیلی از عزیزان که الان ملاقات کردیم دچار صدمات جدی هستند و امیدوارم به لطف خدا و کمک کادر پزشکی و درمان بزودی سلامتی خویش را به دست آورند.

وی تصریح کرد: وظیفه است که از تلاش همه عزیزان در مجموعه بیمارستان و کادر درمان شهید بهشتی کاشان اعم از پزشک، پرستاران، دستگاه های امداد رسان، مردم کاشان، مسئولین علوم پزشکی استان اصفهان و شهرستان کاشان، مسئولان علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، دستگاه های قضایی و انتظامی استان اصفهان  و شهرستان کاشان به ویژه آقای مرتضایی فرماندار محترم شهرستان کاشان و تمام کسانی که در یک روز گذشته که حادثه رخ داد نهایت  تلاش و همکاری را داشتند به صورت ویژه تشکر و قدردانی کنم.

موحد گفت: از مردم و مسئولان کاشان تشکر می کنم که به هموطنان خود لطف داشتند و با ما ابراز همدردی کردند.

وی تاکید کرد: پیگیر وضعیت تمامی عزیزان حادثه دیده تا آخرین لحظات هستم.

علی‌اکبر مرتضایی فرماندار شهرستان کاشان نیز در این دیدار با ابزار تاسف از رخ دادن حادثه تصادف اتوبوس مسافری دهدشت به تهران، گفت: ما همدرد تمامی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

فرماندار شهرستان کاشان، بیان داشت: از ابتدای حادثه ، تمامی تلاش کادر پزشکی شهرستان برای کمک به عزیزان صورت گرفته است.

وی گفت: از همان ساعات ابتدایی تاکنون که خدمت حجت الاسلام و المسلمین موحد نماینده مردم در مجلس هستیم پزشکان متخصص ما و کادر درمان در شهرستان درحال خدمات دهی به عزیزان هستند.

مرتضایی گفت: امیدوارم بتوانیم میزبان خوبی برای مردم عزیز کهگیلویه باشیم.

گفتنی است سید محمد موحد و مرتضایی فرماندار کاشان در حاشیه این دیدار جهت پیگیری مسائل حقوقی و قضائی این حادثه هماهنگی های لازم را با مسئولان مربوطه انجام دادند.

تو

 

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف اتوبوس دهدشت سفر مرگبار عزای عمومی فارس کهگیلویه شهرستان کاشان نماینده مردم کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی

به گزار ش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛ حشمت عزیزان افزود: مزارع گندم در جنوب استان بین ۲۰ تا ۳۰ درصد خسارت دید که میزان اولیه برآورد این خسارت‌ها یک هزار میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: به ۲ هزار کیلومتر جاده بین مزارع و ایل‌راه‌های عشایری نیز خسارت ۲۰ تا ۱۰۰ درصدی وارد شد که برآورد اولیه خسارت‌های این بخش نیز یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است.

عزیزان گفت: ۵۰ راس دام سبک عشایر نیز در شهرستان ملکشاهی به علت سیلاب تلف شد.

وی ادامه داد:  ببشترین خسارت‌های سیلاب در زیربخش‌های کشاورزی مربوط به شهرستان‌های آبدانان و دهلران بود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ایلام گفت: بررسی دقیق میزان خسازت‌های وارده به کشاورزان در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • همدردی مردم نیویورک با دانشجویان معترض
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت