Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به تمام امتیازات بازی‌ها نیاز داریم زیرا به اندازه تیم‌های دیگر شرایط مالی نداریم و از لحاظ مالی جزو سه تیم آخر هستیم.

خبرگزاری میزان - علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*خوشحالم بعد از چند ماه دوباره در اصفهان هستم و وقتی به اصفهان می‌آیم انرژی ویژه‌ای می‌گیرم، مدتی که در اصفهان بودم از این شهر لذت بردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*فردا بازی سخت و سنگینی داریم زیرا شرایط جدول برای هر ۲ تیم برای کسب امتیاز خیلی مهم است؛ سپاهان هفته گذشته بازی بسیار خوبی انجام داد، اما تیم قلعه‌نویی سپاهان‌ را خوب آنالیز کرده بود و توانست سپاهان را شکست دهد.

*سپاهان بسیار بابرنامه و پرمهره است، فارغ از نتیجه فردا، سپاهان از معدود تیم‌هایی است که از سال ۸۱ شکل حرفه‌ای به خود گرفته است، هر سال پیشرفت کرده و اگر تیم کاملی بخواهیم اسم ببریم باید نام سپاهان را ببریم، امکانات کاملی را در اختیار تیم قرار می‌دهد.

*سپاهان مربی جوان و دوست‌داشتنی دارد که به او علاقه دارم به دلیل این‌که هر چیزی که می‌بیند می‌گوید و فرافکنی نمی‌کند، در دوران بازی‌گری نیز موفق بوده است.

*به تمام امتیازات بازی‌ها نیاز داریم زیرا به اندازه تیم‌های دیگر شرایط مالی نداریم و از لحاظ مالی جزو سه تیم آخر هستیم و می‌خواهیم با تلاش این نقص را جبران کنیم؛ امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و بازی فردا قشنگ خواهد شد و امیدوارم در بهترین شرایط روحی با امتیاز اصفهان را ترک کنیم، وقت زیادی روی این بازی گذاشتیم.

*چند مصدوم و نیمه‌مصدوم داریم و اگر تیم پزشکی بتواند یک یا ۲ بازیکن به ما کمک کنند، ۴ یا ۵ نفر مصدوم داریم، محروم نداریم و سایز بازیکنان نیز سرحال هستند.

* امیدوارم مسیر خوبی را در جدول طی کنیم؛ همچنین تیم‌هایی مثل سپاهان که هزینه می‌کنند باید به نتیجه دلخواه برسند اما نه در بازی فردا.

بیشتر بخوانید: سازمان لیگ فوتبال این بار در تقابل با وزیر ورزش/ پایانی بر زیاده‌خواهی‌های دایه‌های مهربان‌تر از مادر نیست؟

انتهای پیام/

برچسب ها: سپاهان نویدکیا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان سپاهان نویدکیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم بسکتبال دنور ناگتس در بازی سوم از سری پلی‌آف یک چهارم نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA به سومین پیروزی خود مقابل لس‌آنجلس لیکرز دست پیدا کرد و لیکرز را در آستانه حذف قرار داد. این یازدهمین پیروزی متوالی دنور مقابل لیکرز بود.

نیکولا یوکیچ 24 امتیاز،‌ 15 ریباند و 9 پاس گل برای دنور و آنتونی دیویس 33 امتیاز و 15 ریباند برای لیکرز کسب کردند.

نکته قابل توجه در مورد لیکرز این است که در هر 3 بازی پلی‌آف از حریف با اختلاف بیش از 10 امتیاز پیش بود اما در نهایت شکست خورد. کارشناسان معتقدند دلیل شکست‌‌های لیکرز این است که به جز لبران جیمز، آنتونی دیویس و آستین ریوز، هیچ بازیکنی قادر به کسب امتیاز در حد قابل قبول نیست. دی‌آنجلو راسل نیز در بازی صبح امروز 24 دقیقه بازی کرد اما امتیازی به دست نیاورد.

فیلادلفیا سونی سیکسرز با 50 امتیاز و 8 ریباند از جوول امبید از سد نیویورک نیکس گذشت. جیلین برانسون 39 امتیاز و 13 پاس گل برای نیکس به دست آورد.

نتایج دیدارهای صبح امروز، جمعه به شرح زیر است:

کلیولند 83 - اورلاندو 121 (2 بر یک به سود کلیولند)
نیویورک 114 - فیلادلفیا 125 (2 بر یک به سود نیویورک)
دنور 112 - لیکرز 105 (3 بر صفر به سود دنور)

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • گزارش زنده: استقلال ملاثانی ۰ - 0 سپاهان
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید