Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان اسکو گفت: اتحادیه‌های صنفی داوری معاملات باید نظام‌مند شود و از فعالیت اشخاصی که صلاحیت داوری را ندارند ممانعت شود.

خبرگزاری میزان - مهدی شمسی رئیس دادگستری شهرستان اسکو در استان آذربایجان شرقی و در پنجمین نشست ستاد پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان با موضوع معاملات معارض فروش مال غیر کلاهبرداری و مزاحمت ملکی اظهار کرد: اتحادیه‌های صنفی داوری معاملات باید نظام‌مند شود و از فعالیت اشخاصی که صلاحیت داوری را ندارند ممانعت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دادگستری شهرستان اسکو خاطرنشان کرد: لازم است تا به متصدیان بنگاه‌ها آموزش کافی و لازم در خصوص تنظیم قرارداد‌ها داده شود.

در ادامه حسین وطن‌خواه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو نیز به استفاده از ظرفیت‌های قانونی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها جهت نصب دوربین‌های مداربسته در جهت جلوگیری از ساخت و ساز‌های شبانه و غیرمجاز اشاره و بر استفاده از مشاوران حقوقی در هنگام نوشتن معاملات تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: گام دادگستری استان تهران در راستای کاهش جرائم و دعاوی ناشی از واسطه‌گری در املاک

سیدعلی موسوی اقدم رئیس حوزه قضایی ایلخچی نیز در ادامه جلسه به آگاه‌سازی بنگاه‌های معاملاتی در جهت جلوگیری از صدور مبایعه نامه‌های صوری و نیز نظارت اتحادیه‌های صنفی به بنگاه‌ها در جهت جلوگیری از چاپ مبایعه نامه‌های غیر قانونی تأکید کرد.

پنجمین جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرایم این جلسه با حضور رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسکو، رئیس حوزه قضایی ایلخچی و نیز ادارات مربوطه در محل دادگستری شهرستان اسکو برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس دادگستری شهرستان اسکو داوری معاملات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس دادگستری شهرستان اسکو داوری معاملات رئیس دادگستری شهرستان اسکو اتحادیه های صنفی داوری معاملات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا

ایسنا/گیلان سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از پلمب ۲ تالار پذیرایی متخلف به علت عدم رعایت قوانین مربوطه خبر داد.

سرهنگ جعفر عدلی‌مژدهی امروز، هشتم‌ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در راستای پیشگیری از وقوع جرائم، اظهار کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش جرائم است.

وی با بیان اینکه با هدف ساماندهی و تحقق برنامه‌های پیشگیرانه در تالارهای پذیرایی، طرح کنترل و نظارت بر این اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی چهار روز گذشته در شهرستان صومعه‌سرا به مرحله اجرا درآمد، افزود: در این مدت شش تالار مورد بازدید قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با اعلام اینکه در این راستا برای یک واحد اخطار پلمب صادر، به سه واحد تذکر داده و دو واحد صنفی متخلف نیز به علت عدم رعایت قوانین مربوطه پلمب شد و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد، تصریح کرد: متصدیان واحدهای صنفی متخلف با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • در این روستا یک شب در سال همه کوفته می خورند | مراسم «اوکوز قوربانی» در روستای اسفنجان شهرستان اسکو
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی