Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ، محمد اکرم هودیانی مدیر جهاد کشاورزی بمپور گفت : ٣١٠ نفر از زنان روستایی عضو فعال صندوق خرد زنان روستایی هستند که در تولید انواع صنایع‌دستی، صنایع غذایی و بسته‌بندی و گیاهان دارویی فعالیت دارند.

وی گفت:  صندوق خرد زنان در منطقه شمس‌آباد از فعالترین صندوق‌های سطح شهرستان بمپور است که عمده‌ترین فعالیت آن در زمینه صنایع دستی، سوزن‌دوزی و آینه‌دوزی است و محصولات تولیدی خودرا در تمام نقاط سیستان و بلوچستان عرضه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی بمپور به‌منظور حمایت از فعالیت‌های زنان در اقتصاد خانوار خواستار تسهیل در پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت به زنان روستایی شد و گفت: در آینده نزدیک با تجمیع صندوق‌های خرد زنان روستاییان شهرستان و شهرستان‌های مجاور می‌توان نسبت به ایجاد صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های زنان روستایی در منطقه اقدام کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی زنان روستایی زنان روستایی خرد زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان