Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید حسینقلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با توجه به شکایت ها و درخواست های مکرر مردم شهرستان مبنی بر مالخری توسط واحدهای کارگاه های جمع آوری ضایعات، از این رو ماموران پلیس امنیت عمومی سیریک با محوریت مقابله جدی با کارگاه‌های ضایعاتی دخیل در امر خرید و فروش اموال مسروقه، موفق شدن که یک نفر سارق و یک نفر مالخر به همراه ۷۰۰ کیلوگرم سیم و کابل برق را شناسایی که با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی این افراد را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینقلی با اشاره به اینکه متهمان پس از تحویل به مرجع قضائی ،حکم لازم نیز صادر گردید، افزود : در راستای اجرای حکم قضایی و دستور قضایی دادستان تعداد ۶ واحد کارگاه جمع آوری بازیافت ضایعات پلاستیک و فلزات در روستای میشی و کلنگی این شهرستا پلمپ شدند.

وی هدف از پلمب این کارگاه ها جلوگیری از خرید اموال مسروقه اداره برق عنوان کرد و افزود : سالانه خسارت سنگینی توسط سارقین به شبکه وتاسیسات شرکت های توزیع وارد می شود، که معمولا بعضی از کارگاه‌های ضایعاتی اقدام به مالخری می کنند.

وی با بیان اینکه نیاز است که در راستای برخورد با وقوع انواع سرقت ها، طرح‌هاای ارتقاء امنیت اجتماعی دستگاه ها به کمک همدیگر بیایند افزود: در جهت پیشگیری و کشف سرقت‌ها نیاز است که سایر دستگاه‌ها هم یاریگر نیروی انتظامی باشند تا بتوانیم با کمک یکدیگر از زمینه‌های وقوع جرائم مختلف به ویژه سرقت‌های خرد جلوگیری کنیم.

وی اضافه کرد : همین طوری که پلیس با تمام توان در راستای ارتقاء امنیت تلاش می کند، نیاز است که برای برقراری امنیت پایدار، شهروندان نیز همکاری کنند، لذا از شهروندان تقاضا دارم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 5371197

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری هرمزگان پلمب واحد صنفی فرمانداری سیریک بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه روز دانشجو گرگان سانحه تصادف ایلام معلولان واکسن کرونا آلودگی هوا شیراز لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۱۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاههای نظارتی شناسایی شد.   محسن صیادی عصر چهارشنبه افزود: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف ها بود.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاههای ذیصلاح قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • متصدی واحد جمع‌آوری ضایعات در خواف به حبس محکوم شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • پلمب یک واحد عطاری به دلیل عرضه داروهای مخدر در آبسرد
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان