Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با توقف خارج از خانه تیم فوتبال چلسی مقابل زنیت سن‌پترزبورگ و برد یوونتوس برابر مالمو در تورین آغاز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری در آغاز شب دوم از هفته ششم و پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (چهارشنبه) در گروه H دو بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها تیم‌‌های یوونتوس و چلسی به ترتیب مقابل تیم‌های مالموی سوئد و زنیت سن‌پترزبورگ به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روسیه تیم فوتبال چلسی که میهمان سردار آزمون و یارانش بود، به تساوی 3 - 3 مقابل میزبان خود رضایت داد. این نتیجه در حالی به ثبت رسید که چلسی خیلی زود و در دقیقه 2 با گل تیمو ورنر جلو افتاد. در ادامه کلودینیو با گلزنی در دقیقه 38 کار را برای زنیت به تساوی کشاند. سه دقیقه بعد سردار آزمون ستاره ایرانی خط حمله زنیت دومین گل این تیم را به ثمر رساند تا برای اولین بار تیمش را پیش بیندازد. بازی در دقیقه 62 دوباره به تساوی کشیده شد وقتی که روملو لوکاکو گل دوم چلسی را زد. گلزنی دوباره ورنر در دقیقه 85 میهمان لندنی را تا آستانه پیروزی برد اما گل اوزدوئف در دقیقه چهارم وقت‌‌های تلف شده نیمه دوم برای سومین بار نتیجه را مساوی کرد.

در همین حال شهر تورین هم تیم فوتبال یوونتوس با تک گل دقیقه 18 مویزه کین توانست میهمان سوئدی‌اش مالمو را شکست دهد. یوونتوس با این پیروزی چلسی 15 امتیازی شد و با توجه به نتیجه بازی چلسی که نماینده انگلیس را 13 امتیازی کرد، صدر جدول را از نماینده انگلیس پس گرفت.

به این ترتیب تیم‌‌های یوونتوس و چلسی که پیش از این صعودشان قطعی شده بود به ترتیب به عنوان سرگروه و تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند تا در قرعه‌کشی این مرحله در سید‌های اول و دوم قرار بگیرد. سردار آزمون و یارانش هم که 5 امتیازی شدند بالاتر از مالموی یک امتیازی به لیگ اروپا رفتند.

قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

لیگ قهرمانان اروپا| بارسلونا امیدوار به معجزه ژاوی در مونیخ/ جنگ صدرنشینی میان چلسی و یوونتوس

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار آزمون تیم فوتبال زنیت روسیه لیگ قهرمانان اروپا چلسی سردار آزمون لیگ قهرمانان اروپا چلسی لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد

استفانو پیولی برای چهارمین فصل پیاپی، میلان را به چمپیونزلیگ رساند.

دیدار آاس رم و یوونتوس در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۱-۱ به پایان رسید. با این نتیجه، صعود میلان به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا از نظر‌ آمار و احتمالات، قطعی شد.

میلان اگرچه در خانه مقابل جنوا به نتیجه ای بهتر از تساوی ۳-۳ نرسید اما به لطف تساوی رم و یوونتوس، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای شاگردان پیولی رزرو شد. ایتالیا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا دارای ۵ سهمیه است. تاکنون دو سهمیه را اینتر و میلان برای خود رزرو کرده اند.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • پاس زیبای سردار آزمون و فرصت سوزی تامی آبراهام در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس / فیلم
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • (ویدئو) فرصت سوزی تامی آبراهام روی پاس سردار آزمون در دقیقه ۹۴
  • برتری 2-1 یوونتوس مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 5 می، 2015) / فیلم
  • توقف میلان مقابل جنوا در ماراتن گلزنی سن‌سیرو
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • چلسی 5-0 وستهم: برد درخشان برای ابقای پوچتینو
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان
  • کالافیوری: یوونتوس؟ فقط روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با بولونیا تمرکز کرده‌ام