Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@22:39:51 GMT

پرسپولیس را مدعی قهرمانی نمی‌دانم

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۲۰۳۰

پرسپولیس را مدعی قهرمانی نمی‌دانم

 علی چینی درباره پیروز نشدن آبی‌پوشان در پنج بازی اخیر و اینکه آیا این موضوع نمی‌تواند استقلال را از کورس رقابت با پرسپولیس و سپاهان عقب نگه دارد، اظهار داشت: قبل از صحبت در مورد استقلال، باید بگویم که پرسپولیس را در این فصل مدعی قهرمانی نمی‌دانم و تیم گل‌گهر به مراتب بهتر از پرسپولیس است. سپاهان هم تیم باکیفیتی است و آنها نیز جزو مدعیان قهرمانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: اینکه استقلال در لیگ امسال هنوز شکست نخورده خودش یک حسن است، ولی این تساوی‌ها نیز باید تبدیل به برد شوند. استقلال در ایجاد موقعیت مشکل ندارد و مسئله اصلی گل زدن است که متأسفانه موقعیت‌ها با بی‌دقتی یا نداشتن تمرکز از بین می‌روند. برخی می‌گویند استقلال بازیساز ندارد، ولی این حرف را قبول ندارم، چون در فوتبال امروز بازیسازی از خط دفاع شروع می‌شود و مثل گذشته نیست که همه چیز بر عهده یک بازیکن باشد.

چینی در پاسخ به این پرسش که «آیا عملکرد یامگا و ژستد راضی‌کننده بوده است؟»، تصریح کرد: آنها بازیکنان خوبی هستند. من فکر می‌کنم ژستد از شرایط بازی دور بوده است و حالا کادر فنی از وی استفاده می‌کند تا شرایط این بازیکن بهتر شود. البته اعتقاد من این است که باید از مهاجمانی مثل ارسلان مطهری و امین قاسمی‌نژاد بیشتر استفاده شود. اگر ژستد در یک بازی روی نیمکت بنشیند قطعاً انگیزه او برای رقابت کردن هم بیشتر می‌شود.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید باز هم از اوسمار حمایت کرد

به گزارش ورزش سه، محمود کلهر با اشاره به اینکه پرسپولیس مقابل سپاهان فرصت صدنشینی را از دست داد درباره نقش مربیان در رسیدن به موفقیت صحبت می‌کند: مربیان حرفه‌ای زمانی موفق می‌شوند که تیم‌شان را از حاشیه بیرون بیاورند و البته تابع بازیکن، مدیر و سایر موارد نباشند. نمونه این مسئله هم به بازی بیشتر بازیکنان در دیدار جام حذفی بازمی‌گشت در حالی که نیاز نبود همه بازیکنان بازی کنند؛ بیرون کشیدن ترابی در دقیقه 60 باعث شد تا بازی سپاهان را خیلی حساس کنیم در حالی که یک مربی باید اقتدارش را در بحران‌ها نشان دهد و فقط به بازی پیش رو نگاه کند.

در بازی مقابل تیم اراک سرنوشت بازی در دستان پرسپولیس بود به همین دلیل مربی تیم برنده نباید باعث شود شرایط تیمش بهم بخورد.

پیشکسوت پرسپولیس البته در ادامه از اوسمار حمایت کرده و می‌گوید: به نظرم اوسمار مربی خوب و فهمیده‌ای است و باز هم باید از او حمایت کرد. در زمان یحیی تیم پرسپولیس با کاستی‌هایی در چند منطقه مواجه بود اما با جذب بازیکنانی مانند عیسی، حسن و اورونوف ضعف‌ها به نقطه قوت تبدیل شدند که این یک مزیت بزرگ است. البته با وجود این اوسمار باید جدی‌تر، محکم‌تر و در مهره‌چینی بهتر و قوی‌تر کار کند تا بتواند در نتیجه‌گیری باز هم موفقیت‌هایش را تکرار کند.

کلهر در رابطه با جنگ قهرمانی و رقابت شدیدی که بین پرسپولیس و استقلال وجود دارد، می‌گوید: من اصلاً این نکته را قبول ندارم که سرنوشت قهرمانی در دستان تیم صدرنشین است و قرعه‌اش هم بهتر از پرسپولیس است چون اتفاقاً استرس استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم؛ چه بسا که نگه داشتن صدر دشوارتر است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • ورمزیار: مسیر قهرمانی استقلال هموارتر از پرسپولیس است
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است