Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر امور خارجه روسیه روز چهارشنبه با «موسی ابومرزوق» یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس در مورد وضعیت فلسطین و نوار غزه گفت‌وگو کرد.

به نوشته روسیا الیوم، وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در این دیدار وضعیت خاورمیانه به تفصیل با تمرکز بر اوضاع در سرزمین‌های فلسطینی به ویژه نوار غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و همزمان تبادل نظر همه جانبه  در مورد وظیفه احیای وحدت ملی فلسطین انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است که دو طرف همچنین درباره آمادگی روسیه برای سازماندهی نشست جدید رهبران فلسطینی در مسکو گفت‌وگو کردند، در حالی که بوگدانوف بر حمایت روسیه از حل و فصل مسالمت آمیز مناقشه بین فلسطین و اسرائیل تاکید کرد.

وزارت امور خارجه روسیه گفت: در این دیدار بر اهمیت جلوگیری از اقدامات یکجانبه‌ای که می‌تواند منجر به تشدید بیشتر تنش بین فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها شود، از جمله فعالیت شهرک‌سازی، تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی فلسطینیان و دعوت‌ها به خشونت، تاکید شد.

ابومرزوق طی یکی دو سال اخیر چندین بار با سفر به مسکو درباره تازه‌ترین تحولات فلسطین با مقامات روسیه رایزنی کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت امور خارجه روسیه جنبش حماس خارجه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونین وزیران امورخارجه و نمایندگان ویژه کشورهای بریکس در امورخاورمیانه به مسکو سفر کرده است، با «میخائیل باگدانف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه و معاون وزیر امورخارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.
 



در این دیدار طرفین در کنار تأکید بر ظرفیت‌های بریکس به عنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دو جانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو