Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@14:08:24 GMT

عبور شهاب سنگ از مقابل چشمان تراشتگن (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۲۲۷۲

وینگر بایرن مونیخ با یک شوت زیبا دروازه هموطنش را در بازی امشب بایرن- بارسا باز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ درحالی که صعودش را پیش از این به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده بود در شب پایانی مقابل بارسلونایی قرار گرفت که برای صعود نیاز به پیروزی داشت؛ شاگردان ناگلزمان در حالی که نتیجه بازی امشب هیچ تاثیری روی صدرنشینی شان نداشت، برای حفظ روند صد در صدی خود با تمام قوا مقابل شاگردان ژاوی وارد زمین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شبی که برف مونیخ و سکوهای خالی آلیانز آره نا دو شاخصه بارز تقابل حساس دو تیم بود، بایرن مونیخ بازی برتری نسبت به بارسلونا ارائه کرده و در نیمه اول دو بار دروازه این تیم را باز کرد.

گل دوم بایرنی ها را لروی سانه، وینگر 25 ساله آلمانی به ثمر رساند که طی این چند وقت اخیر نمایشی تحسین برانگیز برای تیمش داشته است. سانه در دقیقه 43 بازی و در حالی که نتیجه یک بر صفر به سود بایرن بود، در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت سنگین پای چپ که خیلی هم زاویه نداشت، دروازه ترشتگن را هدف گرفت.

 

 

شوت سانه با وجود کات کم اما مثل یک شهاب سنگ از مقابل چشمان و دستان تراشتگن عبور کرده و به تور دروازه چسبید. واکنش بایرنی ها هم به این گل زیبا بسیار جالب بود؛ یکی از این واکنش ها را از مولر شاهد بودیم که پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیمش به تحسین سانه پرداخت.

 

 

با دیدن تصاویر آهسته گل سانه می توان بیشتر پی به قدرت ضربه پای او برد؛ او در شرایطی که توپ و زمین خیس بود این شوت را به توپ زد و تراشتگن را که خود یک شوت گیر قهار است را به یک تماشاگر محض تبدیل کرد.

ستاره آلمانی بایرنی ها در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و طی شش بازی اخیر در 9 گل تیمش تاثیر داشته است. او در این بازی ها 5 گل زده و 4 گل پاس گل داده است. وینگر بایرنی ها در بازی رفت با بارسلونا هم پاس گل داده بود.

لروی سانه بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لروی سانه بایرن مونیخ بایرن مونیخ بایرنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان از ساعت ۱۷:۰۰ امروز آغاز و از سایت آپارات و آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا آلمان با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌

بوندس‌لیگا آلمان (بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 748349

دیگر خبرها

  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • هشدار ستاره رئال: فقط بازی با بایرن!
  • حماسه پورحمیدی با چشمان گریان (عکس)
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!