Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@21:11:34 GMT

جدال دارا و ندار در نقش جهان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۲۲۸۰

جدال دارا و ندار در نقش جهان

ایسنا/خوزستان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته نهم لیگ برتر با سپاهان دیدار می کند.

تیم نفت پس از پشت سر گذاشتن دیدارهای سخت مقابل پرسپولیس، گل گهر و استقلال و حتی پیکان، در یک دیدار سخت دیگر دیگر به مصاف سپاهان پرمهره و متمول می رود. تیمی که هفته گذشته یک شکست سخت را مقابل گل گهر متحمل شد و در بازی امروز به دنبال جبران امتیازات از دست رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، نفت آبادان که تا این جای لیگ تنها به یک برد آن هم در هفته چهارم دست پیدا کرده است و اکنون در رده سیزدهم جدول قرار دارد برای سر و سامان دادن به وضعیت خود در جدول، به برد بازی با سپاهان نیاز مبرم دارد و به نوعی محکوم به برد است. البته باتوجه به نتایج نفت تا این جای لیگ و شکست سنگین سپاهان در هفته گذشته، برد این دیدار برای هر دو تیم اهمیت بسیاری دارد و همین موضوع می تواند باعث شود ارائه یک بازی هجومی و زیبا از سوی دو تیم شود.

نفت که امسال نیز همچون فصل های اخیر با مشکلات مالی فراوان دست و پنجه نرم می کند، اگر در این بازی با برد زمین را ترک کند، می تواند به دومین سه امتیاز خود در لیگ بیست و یکم و نهمین امتیاز تا این جای لیگ دست پیدا کند و در صورت لغزش تراکتور یک رده صعود نیز در جدول داشته باشد.

نفت از ساعت ۱۶ امروز پنجشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با سپاهان دیدار می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تیم فوتبال نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا

بارسلونا می تواند با پیروزی مقابل ژیرونا اختلاف خوبی با این تیم ایجاد کند.

طرفداری | ژیرونا و بارسلونا فردا شب از ساعت 20:00 به وقت تهران در چارچوب بازی های هفته 34 فصل 24-2023 لالیگا به مصاف هم می روند. آلخاندرو هرناندز وظیفه قضاوت این دیدار را بر عهده دارد. ژیرونا با سه پیروزی و دو شکست در پنج دیدار اخیر خود، 71 امتیازی و در رده سوم است. بارسلونا نیز با چهار پیروزی و یک شکست در پنج دیدار اخیر خود در لالیگا، با 73 امتیاز در رده دوم قرار دارد. بارسلونا در صورت پیروزی در این بازی می تواند اختلافی پنج امتیازی با ژیرونا ایجاد کند و تا حدودی نایب قهرمانی خود را تضمین شده بداند. ترکیب احتمالی بارسلونا برای این دیدار به شرح زیر است:

بارسلونا (3-3-4): تراشتگن | کونده، مارتینز، آرائوخو، کانسلو | گوندوعان، کریستنسن، پدری | یامال، لواندوفسکی، رافینیا

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • دیدار پرسپولیس و سپاهان از دریچه دوربین ایسنا
  • مرگ بر این فوتبال زشت/ افتضاحی زائیده ترس
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • امیری: بازی هفته بعد جدال مرگ و زندگی است/ یک امتیاز فاصله چیزی نیست که کنار بکشیم+ فیلم
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال