Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنفیکا و دینامو کیف در چارچوب بازی های هفته آخر مرحله گروهی فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ قهرمانان در گروه E به مصاف هم رفتند که در نهایت بنفیکا با نتیجه ۲-۰ پیروز این دیدار شد. با توجه به شکست بارسلونا مقابل بایرن مونیخ، بنفیکا در رده دوم جدول قرار گرفت و به جمع شانزده تیم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد. رومن یارمچوک، زننده گل اول بنفیکا در دقیقه ۸۲ مصدوم شد و جای خود را به داروین نونیز داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات بازی بنفیکا و دینامو کیف تاریخ برگزاری: چهارشنبه، ۱۷ آذر ۱۴۰۰ (۸ دسامبر ۲۰۲۱) ساعت برگزاری: ۲۳:۳۰ به وقت تهران مکان برگزاری: استادیو دو اسپورت لیسبائو بنفیکا، لیسبون رقابت: بازی ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، فصل ۲۲-۲۰۲۱ گلزنان بنفیکا: رومن یارمچوک ۱۶’، گیلبرتو ۲۲′ نمرات بازیکنان بنفیکا و دینامو کیف / هواسکورد رومن یارمچوک بهترین بازیکن این دیدار بودآمار بازی بنفیکا و دینامو کیف / فوت موب

جدول گروه E

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار جوجه عقاب توسط شاهین و واکنش عقاب‌ها

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 وقتی جفت عقاب برای شکار رفته بودند، شاهین به سرعت جوجه‌شان را از لانه ربود. عقاب‌ها در بازگشت با بهت و غم به فقدان جوجه‌شان نگریستند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • برتری 5-3 بنفیکا مقابل رئال مادرید و کسب دومین قهرمانی در جام باشگاه های اروپا (1962/5/2) / فیلم
  • پایان خوش قصه غفور و مجرد در رومانی!
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • شکار جوجه عقاب توسط شاهین و واکنش عقاب‌ها
  • کورت انگل: فکر می‌کردم راک برگشته تا کمربند را از رومن رینز بگیرد/ اخبار WWE
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید