Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:41:03 GMT

ژاوی: عذاب‌آور است، لیگ اروپا را باور ندارم

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۲۳۵۹

ژاوی: عذاب‌آور است، لیگ اروپا را باور ندارم

ژاوی هرناندز سرمربی بارسا معتقد است باید واقعیت تلخ سقوط به لیگ اروپا را قبول کنند هرچند که کار بسیار دشواری است.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بازهم به بایرن باخت تا رسما با لیگ قهرمانان وداع کند. بارسا باید امشب بایرن را می برد یا بنفیکا برابر دیناموکیف متوقف می شد تا بتواند راهی دور بعد شود ولی بنفیکا در خانه دو گل زد و بارسا در مونیخ سه گل دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا پس از 20 سال یک بار دیگر در لیگ اروپا حاضر خواهد بود.

 

ژاوی هرناندز سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« بایرن بهتر از ما بود و البته ما هم سعی مان را کردیم. در شروع بازی پرس خوبی داشتیم ولی بایرن رفته رفته بهتر شد و از ما بهتر کار کرد. ما تحت تاثیر بازی حریف قرار گرفتیم و در نهایت بازی را باختیم. این واقعیت تلخی است که به آن روبرو شده ایم و از حالا دوره ای جدید در بارسا شروع خواهد شد.

معتقدم باید از بارسا توقع بسیار بیشتری داشت و این ناکامی باید محلی برای تعمق بیشتر و تغییر شرایط باشد. امروز برابر بایرن بد کار نکردیم ولی نشد. لیگ اروپا واقعیت امروز بارسلوناست و به این تورنمنت نهایت احترام را خواهیم گذاشت. تلاش خواهیم کرد بارسا را به جایگاهش واقعی اش برسانیم که البته همه می دانیم لیگ اروپا نیست. روبرو شدن با این واقعیت برایم بسیار سخت و عذاب‌آور است ولی چاره ای نداریم.»

 

ژاوی ادامه داد:« این حق بارسلونا نیست که در لیگ اروپا باشد. خیلی چیزها دست به دست هم دادند تا به اینجا برسیم و من خودم را هم مسئول می دانم. فکر می کردم بتوانیم بایرن را شکست دهیم ولی نشد. معتقدم کسی که تلاش می کند بالاخره به نتیجه می رسد. باید سخت کار کنیم و با قبول این واقعیت تلخ، به دنبال بهتر کردن شرایط باشیم. هدف ما از این پس باید فتح لیگ اروپا باشد.»

 

ژاوی بایرن مونیخ بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاوی بایرن مونیخ بارسلونا لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!

به گزارش "ورزش سه"، کیمیش در چند فصل اخیر یکی از بازیکنان کلیدی و موثر بایرن مونیخ بوده و نقش پررنگی را در قهرمانی‌ها و موفقیت‌های این تیم ایفا کرده است اما مشکلاتی که در این فصل بین او و توماس توخل به وجود آمد باعث شد که شایعاتی درباره احتمال جدایی‌اش به گوش برسد. 

این بازیکن هم در بین بازیکنانی بود که نتوانستند ارتباط خوبی با توخل برقرار کنند و حتی بسیاری از سایت‌های آلمانی مدعی شده بودند که مدیران این باشگاه نام او را در فهرست بازیکنان مازاد برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی یپش رو قرار خواهند داد. 

چند باشگاه بزرگ اروپایی علاقه زیادی به جذب این ستاره آلمانی دارند اما نام بارسلونا بیشتر از هر باشگاه دیگری در کنار نام او به گوش می‌رسید. اما روزنامه اسپورت مدعی شده است که مدیران بارسا تردید بسیاری درباره شرایط او دارند و معتقد هستند که به دلیل مشکلات مالی‌ای که با آن روبرو هستند، او منتظر بارسا نخواهد ماند و احتمالا قرارداد جدیدی را با بایرن مونیخ به امضا خواهد رساند. 

قرارداد کیمیش با بایرن مونیخ در پایان فصل آینده به اتمام خواهد رسید اما قطع همکاری توخل با این باشگاه در پایان فصل جاری ممکن است باعث شود که نظر او برای ترک آلیانز آرنا عوض شود و همچنان به حضورش در بایرن ادامه دهد.

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • پیشنهاد یونایتد و پنج تیم اروپایی برای ببر بارسلونا
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد