Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@16:58:10 GMT

بام لند درياچه چيتگر تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۲۳۸۲

بام لند درياچه چيتگر تهران

همان طور که در جریان هستید، بخش‌های جذاب و تفریحی زیادی در پایتخت کشورمان یعنی تهران وجود دارد. در برخی از این بخش‌ها می‌توان خریدهای مختلفی را هم به ارمغان آورد و در کل روز خوبی را در کنار دوستان یا خانواده داشت.

گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو_

بام لند درياچه چيتگر تهران

همان طور که در جریان هستید، بخش‌های جذاب و تفریحی زیادی در پایتخت کشورمان یعنی تهران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برخی از این بخش‌ها می‌توان خریدهای مختلفی را هم به ارمغان آورد و در کل روز خوبی را در کنار دوستان یا خانواده داشت. با این حال، بی شک یکی از بهترین‌ها در این زمینه بام لند دریاچه چیتگر تهران است.

بام لند در واقع یکی از جذاب‌ترین بخش‌های تهران به شمار می‌آیند که افراد زیادی به صورت روزانه به آن‌ جا می‌روند. خوشبختامه این منطقه به گونه‌ای طراحی شده است که رضایت عده زیادی را به همراه دارد. به جز چشم اندازهای فوق‌العاده و طبیعت بکر، در این منطقه می‌توان شاهد دیگر موارد نظیر رستوران‌ها، کافه‌ها، شهربازی و مراکز خرید هم بود. پروژه های ساختمانی که دارای دید دریاچه و باملند نیز میباشند مانند پروژه ترنج ارتش در این منطقه در حال بهره برداری میباشند .

پروژه های آینده بام لند

گسترش مرکز خرید باملند و همچنین فضای سبز آن باعث شده است تا رضایت مردم بیش از پیش از بام لند افزایش یابد. با این حال، این برای تیم سازنده آن کافی نیست. آن‌ها برنامه‌های فراوان دیگری را هم در سر دارند که بعدا به آن‌ها خواهند پرداخت. پروژه‌هایی هم در این خصوص در دست ساخت است که در آینده‌ای نه چندان دور از هر کدام از آن‌ها رونمایی خواهد شد. البته قبل از آن باید یک فکر اساسی برای ظرفیت پارکینگ این مجموعه کرد زیرا در روزهای آخر هفته به علت ازدهام زیاد تا کیلومترها ترافیک ایجاد شده و مردم به دنبال جای پارک میگردند

دسترسی به مرکز خرید بام لند

اگر با وسیله نقلیه شخصی خود عازم بام لند هستید میبایست از اتوبان آزادگان شمال به سمت اتوبان خرازی وارد شده و بعد از عبور از پروژه اطلس چیتگر به سمت بلوار کاشان که نام جدید آن جنگلبان جنوب میباشد به میدان ساحل رفته و سپس با دنبال کردن تابلو های موجود به مرکز خرید خواهید رسید .

در شروع دوران همه گیری کرونا مرکز خرید بام لند موقتا تعطیل شد ولیکن مردم برای استقاده از فضای سبز و همچنین جاده سلامتی در کنار دریاچه کماکان به این مرکز مراجعه میکردند که پس از مدتی این قسمت نیز توسط شهرداری بسته شد ولیکن بعد از مدتی دوباره به روی عموم بازگشایی شد که دلیل آن اهمیت وجود فضای باز برای مردم در دوران کرونا برای مردم تهران بود .

در بام لند چه خبر است؟

اگر به بام لند بروید، متوجه اماکنی می‌شوید که هنوز دست نخورده باقی مانده است. بنابراین نیاز است تا به این بخش‌ها نیز به خوبی پرداخته شود. انجام این کار در دراز مدت منتج به افزایش بازدید افراد می‌شود که در نهایت رضایت بیشتر آن‌ها و افزایش درآمد سازندگان را در پی خواهد داشت.

تا کنون مطالب فراوانی را در خصوص محله چیتگر تهران در دسترس قرار داده‌ایم که می‌توانید به آن‌ها سر بزنید. مطالعه چنین مطالبی در نهایت باعث می‌شود که بتوانید تصمیم گیری بهتری در مورد رفتن به آن جا داشته باشید. امروز نیز می‌خواهیم بیش از پیش به بام لند اشاره داشته باشیم. در ابتدا این منطقه را معرفی می‌کنیم و سپس در مورد برخی از رستوران‌ها و برندهای آن، مطالبی را در دسترس شما قرار خواهیم داد.

شاید بدانید که رستوران‌های فراوانی در آن جا به چشم می‌خورد. این رستوران‌ها به صورت روزانه مشتریان خاص خود را دارند و هیچ بعید نیست که در آینده مقادیر بیشتر آن‌ها را شاهد باشیم. پس اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از بام لند درياچه چيتگر تهران کسب نمایید، تا انتها همراه ما باشید.

همه چیز در مورد بام لند

در ابتدا همه چیز با ساخت امکاناتی در اطراف پارک جنگلی چیتگر در تهران آغاز شد. در گذشته تعداد افرادی که برای تفریح به این محل می‌آمدند، زیاد بود، اما رفته رفته به تعدادشان اضافه هم شد. البته در مقاطعی، کمبود بودجه هم باعث شد تا برخی از پروژه‌ها موقتا برای ادامه کار خود ناکام باشند.

سپس ساختمان‌ها و مراکز تفریحی فراوانی در کنار این دریاچه به وجود آمد که نباید از آن‌ها به سادگی عبور کرد. بسیاری از کارشناسان از سر تا سر جهان، این منطقه را برای رشد بسیار خوب دانستند. بام لند با مساحتی برابر با 60 هزار متر مربع، برای پروژه‌های فراوانی ایده‌آل به نظر می‌رسید.

همین اتفاق هم رخ داد و امروزه از برترین مناطق گردشگری تهران به شمار می‌رود. معماری بام لند را باید ترکیبی از معماری قدیمی ایرانی و مدرن دانست و همین قضیه، سلایق مختلف را در بر گرفته است.

اگرچه حساسیتی که برای نمای بیرونی بازار بزرگ ایران یا ایران مال به خرج داده شده برای بام لند نبوده زیرا یکی از شروط ساخت و ساز در اطراف ایران مال آسیب نزدن به نمای بیرونی این مرکز خرید میباشد ولیکن در رابطه با باملند این موضوع رعایت نشده و ساخت و ساز به هر گونه توسط پروژه های ساختمانی مانند در اطراف آن در حال انجام است و علت آن هم علاقه زیاد مردم برای خرید پروژه های ساختمانی در اطراف دریاچه چیتگر میباشد و یا اگر دید به دریاچه نداشته باشد حتما به یکی از اماکن تفریحی این منطقه نزدیک باشد که نمونه آن پروژه رومنس حکیم است .

الیته مشکل جریان هوای تهران که از محدوده غرب از این منطقه عبور میکند یکی از مشکلات دیگر برج های بلند ساخته شده در این منطقه میباشد که با قوانین جدید شهرداری ساخت و ساز برج ها به 12 طبقه در این منطقه محدود شده و البته پروژه های قدیمی مانند پروژه سهام ارتش که از قبل جواز ساخت داشته اند با تعداد طبقات بالا در حال تکمیل میباشند .

رستوران های بام لند

خوشبختانه رستوران‌های فراوانی هم در این منطقه پیدا می‌شود که می‌تواند تجربه‌ای لذتبخش را برای مردم به ارمغان آورد. در واقع می‌توان این طور گفت که بیشتر از 30 رستوران و کافه در این محله به چشم می‌خورد. این موارد به چند دسته تقسیم می‌شوند:

1- در ابتدا رستوران‌های بین المللی را داریم که از آن‌ها باید به رستوران کباب ترکی، رستوران عربی زاهد العراقی، رستوران هندی، رستوران چینی، رستوران لبنانی، رستوران ایتالیایی و موارد دیگر اشاره داشت.

2- بعد از آن نوبت به رستوران‌های ایرانی می‌رسد. مواردی همچون دروازه طهرون، رستوران ته دیگ، چلوکبابی رفتاری، رستوران سماک و رستوران چراغان در آن جا دیده می‌شود.

3- از فست فودهای این رستوران نیز نباید به سادگی عبور کرد. این فست فودی‌ها نیز به چند دسته یعنی ایتسک هاوس، جوگریل، چیکن فکتوری، برگر فکتوری، سالادبار ورف و نایابارا مربوط می‌شود. البته فست فودی‌های بام لند به انواع دیگری هم مربوط می‌شود.

4- در نهایت باید کافه‌های بام لند را نام برد . برخی از آن‌ها به صورت کافه رستوران هستند و در برخی دیگر صرفا می‌توان قهوه و موارد مشابه را سفارش داد. کیفیت قهوه‌های این کافه‌ها فوق العاده است و چای بار رستا، کافه بالون رویایی، کافه باپاری، کافه شمرون، کافه لایم پلاس، کافه قمر، کافه آله و کافه آنتیکا را باید از آن‌ها دانست.

برند های بام لند

در پایان قابل ذکر است که برندهای مختلفی نیز در بام لند موجود است و این دست افراد را برای خرید کردن کاملا باز خواهد گذاشت. از این موارد باید به زیورآلات، لوازم ورزشی، دیگر پوشاک، لوازک الکترونیک اشاره داشت. برای مثال، برندهای لباس به سواچ، آدیداس، ریباک، آنتونی موراتو، جین وست و بنتون مرتبط است و می‌توانید خریدی رویایی را رقم بزنید.

البته توجه داشته باشید مشکلات اخیری که در واردات کالا در کشور بوجود آمده بر روی برندهای تجاری نیز تاثیر گذاشته و عموما برندهای موجود در ایران یا تعطیل شده اند  و یا خود به تولید محصولات روی آورده اند که این امر با توجه به مشکلات واردات امری طبیعی میباشد ولیکن هنوز هم برندهایی وجود دارند که با توجه به اینکه تولید داخل میباشند از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و این خود یک فرصت برای آشتی مردم با تولید داخل میباشد .

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دریاچه چیتگر بام لند دریاچه چیتگر دریاچه چیتگر تهران بام لند رستوران ها بام لند مرکز خرید پروژه ها بخش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت دریاچه ارومیه

دیگر خبرها

  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • ببینید | منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ چه غذایی در منو نیست؟
  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • ۱۰۸ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی تعطیل شدند
  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه
  • تصاویری از تشکیل چندین دریاچه‌ شیرابه در تهران؛ وعده مسئولان دروغ شد! | فیلم
  • ببینید | تصاویری از ایجاد دریاچه‌ای از زباله در اطراف تهران؛ بی‌توجهی مسئولان به وعده‌ خود!