Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش اسنوکر ایران در رقابت‌های آزاد اسکاتلند به پیروزی رسید. به گزارش ایسنا، حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران که در رقابت های آزاد اسکاتلند شرکت کرده است موفق شد با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ وو ژی را شکست دهد و به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کند. 

مسابقات آزاد اسکاتلند ۲۰۲۱ یک تورنمنت اسنوکر در رده‌بندی حرفه‌ای است که از ۶ تا ۱۲ دسامبر ۲۰۲۱ در ولز کار خود را پیگیری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نیل رابرتسون به دلایل پزشکی از مسابقات انصراف داد و بازیکن جدیدی جایگزین او شد. همچنین مارک ویلیامز به دلایل شخصی کناره گیری خود را از این رقابت ها اعلام کرد.

مارک سلبی مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها به شمار می آید چرا که او در فینال ۲۰۲۰ رونی اوسالیوان را با نتیجه ۹–۳ شکست داد.

مجموع جوایز این رقابت ها ۴۰۵ هزار پوند تخمین زده شده است که نفر اول این رقابت ها ۷۰ هزار پوند و نفر دوم ۳۰ هزار پوند را به جیب خواهند زد. در دور دوم مسابقا اسکاتلند وفایی به مصاف برنده مسابقه شان مورفی و لی هانگ خواهد رفت.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسنوکر حسین وفایی اسنوکر حسین وفایی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان

بعد از سالها نام اکبر فلاح در جمع اعضای کمیته فنی یک مسابقه کشوری کشتی دیده می‌شود، او قرار است مسابقات کشوری نونهالان را در کنار غلامرضا محمدی و حسن طهماسبی تماشا کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور روزهای 13 و 14 اردیبهشت ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود، فدراسیون کشتی اسامی اعضای کمیته فنی این رقابت‌ها را به این شرح اعلام کرد: اکبر فلاح، غلامرضا محمدی و حسن طهماسبی.

به این ترتیب فلاح در کنار دو سرمربی تیم‌های ملی جوانان و  نونهالان این رقابت‌ها و عملکرد کشتی‌گیران پایه را زیر نظر خواهد داشت.

این در حالی است که در سالهای اخیر هیچ‌گاه اکبر فلاح عضو کمیته فنی هیچ مسابقه‌ای نشده، اما به نظر می‌رسد این بار با دعوت غلامرضا محمدی مدیر تیم‌های پایه کشتی آزاد قرار است پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن هفت‌تیر تهران از نزدیک تماشاگر مسابقات باشد.

قهرمان پیشین کشتی جهان بعد از کناره‌گیری از سرمربیگری تیم ملی جوانان، طی سال‌های گذشته باوجود کار سازندگی در جنوب شهر تهران، هیچ پستی و منصبی را در کشتی نپذیرفت تا اینکه بعد از ایجاد تغییرات در کشتی تهران، مدیریت فنی کشتی آزاد پایتخت را قبول کرد و در دومین سال همکاری او، کشتی تهران صاحب دو ملی‌پوش در رده سنی بزرگسالان اعزامی به بازی‌های المپیک شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • شکست جادوگر بریتانیایی پس از توهین به وفایی
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس