Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@09:41:20 GMT

قیمت تلویزیون‌ (اسنوا / ۱۸ آذر)

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۲۸۰۹

قیمت تلویزیون‌ (اسنوا / ۱۸ آذر)

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  تلویزیون‌ SLD-32SA1220 و تلویزیون‌ SSD-65SA620U به عنوان یکی از ارزان و گران قیمت‌ترین تلویزیون‌های اسنوا حوالی ۵ و ۲۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فروشندگان لوازم خانگی قیمت تلویزیون ۴۳اینچ اسنوا مدل SLD-43SA1270T را ۷میلیون و ۷۰۰هزار تومان اعلام کردند. قیمت تلویزیون ۵۰اینچ اسنوا مدل SSD-50SA620U نیز به مرز ۱۲ میلیون تومان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قیمت تلویزیون‌های اسنوا مدل SSD-50SA630U Ultra HD-4K و مدل SSD-50SA620U با صفحه ۵۰اینچ به ترتیب حوالی ۱۱میلیون و ۸۰۰هزار تومان و ۱۲میلیون و ۵۰۰هزار تومان اعلام شده است. تلویزیون‌های ۴۳اینچ اسنوا مدل  SLD-43SA1260 و مدل SLD-43SA330  نیز به ترتیب به مرز ۷ و ۸ میلیون تومان نزدیک شده است.

تلویزیون‌های اسنوا مدل SSD-55SA620U Ultra HD – 4K و مدل SSD-55SA620U با صفحه ۵۵اینچ نیز حوالی ۱۴ الی ۱۵میلیون تومان خریدوفرش می‌شود.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

قیمت تلویزیون‌ اسنوا (آذرماه) برند مدل سایز (اینچ) قیمت (تومان) اسنوا SLD-43SA1270T ۴۳ ۷,۷۰۰,۰۰۰ اسنوا SLD-43SA1260 ۴۳ ۶,۸۰۰,۰۰۰  اسنوا SSD-65SA620U ۶۵ ۲۳,۲۰۰,۰۰۰ اسنوا SSD-55SA620U Ultra HD – 4K ۵۵ ۱۴,۰۰۰,۰۰۰ اسنوا  SLD-32SA1220 ۳۲ ۴,۶۰۰,۰۰۰ اسنوا  SSD-55SA620U ۵۵ ۱۵,۳۰۰,۰۰۰ اسنوا SSD-50SA630U Ultra HD-4K ۵۰ ۱۱,۸۰۰,۰۰۰ اسنوا SSD-50SA620U ۵۰ ۱۲,۵۰۰,۰۰۰ اسنوا SLD-43SA330  ۴۳ ۷,۶۰۰,۰۰۰ 

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد. 

پربیننده ترین قیمت ال نود صفر ۱۴۰۰ بورسی‌ها حتما بخوانند / پیش بینی دقیق شاخص کل تا پایان سال جاری / پرتفوی سهامداران خرد، امسال به سوددهی نمی رسد قیمت پراید دوباره افزایش یافت (۱۴۰۰/۹/۱۶) رییسی معجزه کرد؟ / ترفند پرداخت حقوق و دستمزد در دولت سیزدهم قیمت تیبا به مرز ۱۹۰میلیون تومان رسید + جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت تلویزیون اسنوا تلویزیون اسنوا تلویزیون ۳۲اینچ تلویزیون 40 اینچ اسنوا تلویزیون پرفروش قیمت تلویزیون لوازم خانگی اسنوا مدل اسنوا SSD

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون

سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

همچنین سری جدید برنامه «هفت» با دکوری متفاوت در فضایی نوستالژیک از سینمای قدیم ایران روی آنتن خواهد رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • متفاوت ترین تیپ محمدحسین میثاقی همراه با پسرش | عکس
  • نگاهی به هیاهوی جدید درباره سریال «پایتخت»
  • نمایش بی‌حجاب‌ها در تلویزیون؛ داریم از دست‌شان می‌میریم!
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • (ویدئو) گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو ۳۵‌های در راه ایران
  • گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید