Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:11:23 GMT

برگزاری مرحله کشوری آزمون حفظ کل قرآن «ترنم وحی»

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۲۹۲۱

برگزاری مرحله کشوری آزمون حفظ کل قرآن «ترنم وحی»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مهد قرآن، محمود کریمی معاون آموزش مهد قرآن در خصوص سیزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ قرآن گفت: در این مرحله با شرکت ۱۲۲ حافظ کل از دفاتر، شعب و کانون‌های مهد قرآن ۱۴ استان کشور و قضاوت سه تیم داوری بین المللی و کشوری طی دو روز چهارشنبه ۱۷ و پنجشنبه ۱۸ آذر ماه در نوبت صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و در نوبت بعد از ظهر نیز از ساعت ۳۰/ ۱۳ الی ۱۷ در جریان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوره سیزدهم آزمون «ترنم وحی» همانند سال گذشته به دلیل ادامه وضعیت کرونایی کشور به صورت غیر حضوری است که حافظان با حضور در مهد قرآن شهر خودشان و با نظارت مدیر مربوطه ضمن برقراری تماس صوتی از طریق تلفن ثابت و ارتباط آنلاین از طریق فضای مجازی در آزمون شفاهی حفظ کل شرکت می‌نمایند و آزمون کتبی شامل ترجمه، تدبر و تفسیر روز پنجشنبه ۱۸ آذر از ساعت ۱۶ تا ۱۷ به صورت آنلاین ازطریق سایت مؤسسه انجام می‌شود.

در مرحله کشوری آزمون از ۱۲۲ شرکت کننده شامل ۱۱۲ نفر بخش بانوان و ۱۰ شرکت کننده آقایان حضور دارند. حفاظ شرکت کننده به ترتیب عضو مهد قرآن استان‌های تهران، قزوین، یزد، خراسان رضوی، مازندران، خوزستان، مرکزی، اصفهان، فارس، قم، گیلان، کرمان و سمنان هستند.

کد خبر 5370945

منبع: مهر

کلیدواژه: استان گیلان محمود کریمی قرآن کریم اصفهان خراسان رضوی فعالیت های قرآنی مهد قرآن موسسات قرآنی مسابقات قرآنی مسابقات قرآنی ترنم وحی قرآن کریم انقلاب اسلامی ایران آیت الله خامنه ای قرآن سازمان تبلیغات اسلامی سعید حدادیان شیعه بنیاد هدایت مسجد دفاع مقدس جهان اسلام فعالیت های قرآنی تهران ایران مهد قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی ملوان و هوادار + پخش آنلاین

پخش زنده بازی ملوان و هوادار در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملوان و هوادار امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز ملوان و هوادار

لیگ برتر ایران (ملوان - هوادار) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 751001

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار عامل اجرایی برگزاری انتخابات دور دوم را عهده‌دار هستند
  • جزئیات برگزاری مجدد کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده
  • تشریح جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول آزمون سراسری ویژه داوطلبان سیل‌زده شهرستان زیركوه
  • حماس آماده تبادل هر سرباز زن اسیر اسرائیلی با ۵۰ اسیر فلسطینی است
  • جزئیات اصلی توافق آتش‌بس
  • منابع صهیونیستی: آتش‌بس مورد قبول حماس، برای اسرائیل غیرقابل قبول است
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و هوادار + پخش آنلاین
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند