Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از وب‌سایت الکسا، این سایت در تاریخ یکم ماه مه ۲۰۲۲ (اول اردیبهشت ۱۴۰۱) برای همیشه از دسترس خارج خواهد شد.

الکسا که یکی از زیرمجموعه‌های هلدینگ آمازون است، در بیانیه کوتاهی دلیلی را این کار عنوان نکرده و تنها نوشته است مجبور به اتخاذ این تصمیم سخت شده و ارائه خدمات به کاربران در ۲۵ سال اخیر برایش یک افتخار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه این وب‌سایت آمده است: «پس از دو دهه کمک به شما برای بررسی مخاطبان دیجیتالی‌تان، این تصمیم سخت را گرفته‌ایم که alexa.com را در تاریخ یک مه ۲۰۲۲ بازنشسته کنیم.»

الکسا در سال ۱۹۹۶ توسط «بروستر کیل» راه‌اندازی و در سال ۱۹۹۹ با ارزش ۲۵۰ میلیون دلار به آمازون فروخته شد.

کد خبر 642130 برچسب‌ها شرکت آمازون اینترنت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شرکت آمازون اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد

مطابق شاخص‌های نظام رتبه‌بندی وبومتریکس، دانشگاه بیرجند از میان ۳۲ هزار موسسه جهانی در رتبه ۲ هزار و ۷۳۸ قرار گرفته است که در این خصوص هزار و ۱۳۱ پله در سطح جهان ارتقا داشته است.

این رتبه‌بندی بر اساس شاخص‌هایی همچون تعداد مقالات پراستناد، تعداد ارجاعات به مقالات پژوهشگران در پایگاه Google Schoolar و تعداد لینک‌های دریافتی منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید

 رقابت ۱۴ هزار و ۹۰۰ داوطلب خراسان جنوبی در نوبت اول کنکور

رتبه‌بندی وبومتریکس شاخصی برای رتبه‌بندی وب سایت‌های دانشگاه‌ها و مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی دنیا است که از سوی مؤسسه تحقیقاتی (CSIC) Consejo Superior de Investigaciones Cientificas در کشور اسپانیا از سال ۲۰۰۴ مشغول به فعالیت است.

این مؤسسه هر شش ماه یکبار وب سایت‌های بیش از ۳۲ هزار دانشگاه و مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی را از بین ۲۰۰ کشور جهان مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • ارتقای ۱۱۳۱ پله‌ای رتبه جهانی و ۶۰ پله‌ای رتبه ملی دانشگاه بیرجند
  • حیله غیراخلاقی تولیدکنندگان معروف تنقلات برای فروش بیشتر
  • انهدام باند قمار و شرط‌بندی آنلاین در گلستان
  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)