Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در شبانه روز گذشته ۳ بیمار در شهرستان یزد، یک بیمار در اردکان و یک بیمار در مهریز بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

او افزود: از ۶۳۱ نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در یک شبانه روز، بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی ۱۲۸ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان یزد شناسایی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمانی  ادامه داد: از این تعداد، ۲۱ نفر در بیمارستان‌های استان یزد بستری و ۱۰۷ نفر در منزل دوران نقاهت را طی می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت در حال حاضر موارد جدید بستری در بیمارستان‌های استان شناسایی شده اند به طوری که یک بیمار در ابرکوه، پنج بیمار در اردکان، پنج بیمار در بهاباد،یک  بیمار در تفت، سه بیمار در مهریز، دو بیمار در میبد و چهار بیمار در شهر یزد شناسایی شده اند.

او با اشاره به فوت ۵ بیمار گفت: در شبانه روز گذشته ۳ بیمار در شهرستان یزد، ۱ بیمار در اردکان و ۱ بیمار در مهریز قربانی کرونا شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: در حال حاضر ۲۶۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند که از این تعداد، ۸۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه یزد خدمات دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی کرونا ویروس واکسن کرونا شبانه روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی از قمه‌کشی ودعوای شدید شبانه در ارومیه را ببینید

 سردار رحیم جهانبخش افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری شب گذشته در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • ببینید | تلاش مرد فداکار برای رساندن دارو به دختر بیمار
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ویدئویی از قمه‌کشی ودعوای شدید شبانه در ارومیه را ببینید
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود