Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دومین جلسه ترویج مکتب حاج قاسم و هماهنگی بزرگداشت سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان زرند به ریاست علی صادق زاده فرماندار و دیگر اعضا و همزمان ارتباط ویدئو کنفرانس با کمیته استانی سالگرد سردار دلها، به ریاست جلالی سرپرست جدید معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، بصیری معاون سابق و تعدادی از اعضا و مسئولان در محل سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق زاده با بیان اینکه برخلاف خواسته دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بر غروب این بزرگ مرد در دل‌های ملت ایران، یاد و خاطره شهادت سردار سلیمانی و مکتبش هرگز از اذهان تاریخ این مرز و بوم محو نخواهد شد، گفت: شهادت او در قلوب تمامی آزادی و عدالت خواهان جهان، طلوعی جدید بر آغاز سرفصل مقاومت اسلامی و ایستادگی در برابر زورگویان و ظالمان شد.

فرماندار زرند با اشاره به شیوع سویه‌های جدید کرونا و تحت تاثیر قرار دادن برنامه‌های سالگرد همچون سال گذشته، تاکید کرد: تمام تلاش ما در برگزاری برنامه‌ها ضمن جلوگیری و پرهیز از تجمع مردمی متمرکز، رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

او در همین راستا ضمن تشریح اهم برنامه‌های سالگرد در شهرستان زرند، افزود: برگزاری مجمع ایثارگران شهرستان با سخنرانی و دعوت از همرزم و یار قدیمی حاج قاسم، سردار آبنوش و همچنین با توجه به همزمانی سالگرد با ایام فاطمیه (س)، برپایی و راه اندازی حسینیه سیار حاج قاسم (با محوریت تبیین، شناخت و ترویج مکتب حاج قاسم) و حرکت آن در سطح شهرستان خصوصا در روستاها، از محوری‌ترین برنامه‌ها خواهد بود.

علی صادق زاده با تاکید بر کیفی بودن برگزاری برنامه‌ها با محوریت ترویج مکتب سردار دلها، ادامه داد: تبیین و شناخت مکتب حاج قاسم در سطح مدارس، رژه موتوری، برگزاری مسابقات متعدد فرهنگی و ورزشی در بین نوجوانان و جوانان، تجدید میثاق با آرمان‌ها و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و دیگر برنامه‌های متنوع و ویژه مردمی که در دست کمیته‌های تخصصی در حال بررسی چگونگی برگزاری هستند که جزییات دقیق زمان و مکان برگزاری آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقاومت اسلامی برنامه ها حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۳۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

(عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • اجلاسیه ۹۰ شهید شهرستان باشت
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)